Vinterworkshop - ny softtop!
Moderator: Styremedlemmer
fant denne tråden jeg.
vil si at Kalesjeservice i Stavern er rimelige. de monterer ny lalesje på bilen av beste kvalitet med glass og varmetråder til under 10.000,-
det klarer du ikke få gjort noen andre steder.
og MÅ nesten si noe angående Amerikanske kalesjer. Styr unna. de er av dårlig kvalitet og ofte er passformen dårlig.
en annen ting er at sømmene er hvite og ikke sorte som de tyskproduserte som kalesjeservice har.
kalesjen på bilen min er fra kalesjeservice, og er kjempe fornøyd med den.
vil si at Kalesjeservice i Stavern er rimelige. de monterer ny lalesje på bilen av beste kvalitet med glass og varmetråder til under 10.000,-
det klarer du ikke få gjort noen andre steder.
og MÅ nesten si noe angående Amerikanske kalesjer. Styr unna. de er av dårlig kvalitet og ofte er passformen dårlig.
en annen ting er at sømmene er hvite og ikke sorte som de tyskproduserte som kalesjeservice har.
kalesjen på bilen min er fra kalesjeservice, og er kjempe fornøyd med den.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
Har amerikansk kalesje på min og passformen er perfekt og ingen hvite sømmer på den for å sei det enkelt!!
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Hvor i all verden har du dette fra da?bjoroen wrote: og MÅ nesten si noe angående Amerikanske kalesjer. Styr unna. de er av dårlig kvalitet og ofte er passformen dårlig.
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
henger meg på her.. har bare sett en kalesje som hadde sømmer i en annen farge, men denne var engelsk.. Har ikke vært plaga med passform på amerikanske kalesjer heller, og nå har jeg sluppet opp for fingre i tellinga på hvor mange jeg har montert..
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
dere er de første jeg har hørt om som ikke klager på amerikanske kalesjer. kan se ut som det finner noen bra av de til miata.
men min erfaring gjevnt over er 100% negativ rundt amerikanske og hvite sømmer. men klart.. jeg har jo ikke sett alle leverandører akkurat
men når det gjelder ford, golf, celica, MB så har jeg ennå ikke sett noen bra med sort søm. de blir ikke like stramme og fine som de tyske. spørs om miata er unntaket da 
men min erfaring gjevnt over er 100% negativ rundt amerikanske og hvite sømmer. men klart.. jeg har jo ikke sett alle leverandører akkurat