Føler jeg har mange spørsmål, men tar meg likevel friheten:
viften min fungerer bra på 4 (max.). Ellers er den helt død... Noen som vet om det er lett å fikse? Og evt. hvordan det gjøres?
Lurer også på om noen vet hvor i bilen man etterfyller veske til A/C-anlegget. Antar at A/C-motoren virker (turtallet øker når jeg trykker inne A/C-knappen), men jeg får ingen effekt... Har prøvd å finne det både i bøker og på nett, men finner intet...
Vifte/aircondition
Moderator: Styremedlemmer
Vifte/aircondition
Mvh,
Christian Peschout Olsen
Rød bil fra 1991, hentet fra Amerika. Med den berømte B-pakken:-)
Christian Peschout Olsen
Det sitter 2 motstander i forbindelse med viften.
Når viften er på 4 er ikke motstandene koblet inn.
På trinn 1 er begge koblet in og på 2 er den ene, på 3 den andre.
Du kommer til via radio hullet. Sitter bak bryter. Dette kjer helst vis lager i vifta er kranglete slik at den går tungt, bør smøres vis det er tegn til ulyd fra vifta. PS har kun sett på dette på en NB..
Du kommer til via radio hullet. Sitter bak bryter. Dette kjer helst vis lager i vifta er kranglete slik at den går tungt, bør smøres vis det er tegn til ulyd fra vifta. PS har kun sett på dette på en NB..
Øyvind
[X] MX5 2001 1.8i Sport
[X] MX5 2001 1.8i Sport
Skal se om jeg får sett på det i helgen. Visten har laget litt ulyder tidlegere... Er CRC å anbefale?Oas wrote:Det sitter 2 motstander i forbindelse med viften.
Tror også at jeg kanskje jeg må bytte eksosanlegg også. Huff! Midt i restskattsesongen:-(( Får håpe at jeg finner en logisk løsning på alle mine (og bilens) problemer:-))
Mvh,
Christian Peschout Olsen
Christian Peschout Olsen
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
I tilbakebetaling av skattepenger sesongen mener du

Peschout wrote: Tror også at jeg kanskje jeg må bytte eksosanlegg også. Huff! Midt i restskattsesongen:-(( Får håpe at jeg finner en logisk løsning på alle mine (og bilens) problemer:-))
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive