2 Mekkeplasser/vinterlagring ledig i Oslo

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

2 Mekkeplasser/vinterlagring ledig i Oslo

Post by arildh »

Hei.

Vi har nå 2 mekkeplasser ledig i Konowsgate, Oslo.

Det er samme lokasjon som jeg snakket om i denne tråden men nå i samme bås som jeg leier.

http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... c&start=75

Denne båsen jeg snakker om er et godt sikret avgrenset område i 4. etg av et større lagerbygg. Det er til sammen 7 slike avlukker i denne etasjen og sikkert like mange i 2. og 3.
I et avlukke er det plass til 4 biler + god plass til verktøy, dekk, skap skrot , god plass rundt bilen osv.
Det er rikelig med lys, strøm, trykkluftsuttak, reoler i avlukket. Tilgang til delevasker, jekker og masse annet verkstedsutstyr. Det er også en god tone blant vi som deler så det å låne litt verktøy eller få hjelp til div følger med.
Etasjen har eget toalett og vask og oppvarming. Mulighet for vasking av bil og generelt et godt miljø med mange spennende prosjekter og likesinnede i resten av bygget.
Hele bygget har egen vaktmester og vektere som patruljerer.
1. etg inneholder 24 timer vaskehall, Karoseriverksted og noe annet bil relaterte greier. Eget kort med kode for å komme opp til 2. - 4. etg. med fri tilgang hele døgnet.

Jeg har leid en plass med 4 andre nå i 2 år r og er strålende fornøyd. Bruker den til vinterlagring og mekkeplass.
Prisen vil være 1660 kr mnd for en plass. Litt dyrt men lykke til med å finne noe bedre i Oslo sentrum. Eller, lykke til med å finne noe som helst i Oslo sentrum...

PM meg om noen trenger plass. Vi trenger leietakere før nyttår.
Kontakt meg for visning.

Jeg låner et par bilder som Rudolf tok tidligere:

Image
Image
SweetMX5
6500 RPM
6500 RPM

Post by SweetMX5 »

dette kunne jeg tenkt meg være med på.. men er det du som skal leie med fire folk eller skal du leie med noen nye eller er det bare et tilbud til oss andre du gir? er litt trøtt og fyllesjuk så trenger alt med teskje ... :roll:
O:'01 Yamaha R1 1000cc
O:'00 BMW 318CiA 1.8
X:'99 MX5 1.6 Kompressor
X:'97 MX5 1.6 Turbo
arildh
7200 RPM
7200 RPM

Post by arildh »

Det er meg og han som eier den gule Matra'n på bildet som kommer til å leie videre.
De er to som forsvinner fra og med nyttår men jeg tror plassene er ledige før det.
Med andre ord er vi to stk. nå men trenger 2 til.
Jeg annonserer her i håp om at noen trenger plass + at en MX5 tar ikke så mye plass = romslig plass å mekke på.
Kontakt meg på PM om noen trenger en visning.
arildh
7200 RPM
7200 RPM

Post by arildh »

Bare så det er klart.

Det er 1660 kr. pr mnd. pr. bil.
Ikke billig, men om noen vet om noe tilsvarende i Oslo som er billigere OG ledig så PM meg...
Post Reply