Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Larserik wrote:Noen som har noen gode tips om hvordan man kan få ut den h... skruen som sitter bak coilen, uten å demontere halve bilen?
nei si det, man må ha en god fastnøkkel, gjerne en slik biltema med skralle.. er fort gjort dette, men er j**** trangt, eneste eg lurer på, må man bruke denne skruen, har ofte hatt lyst til å kaste den bolten til der peppern gror best,,
MxMats wrote:coilen sitter vel bare med 2stk 12mm på hver side? er det den lange skruen du mener? hadde ikke noe å si den mener jeg og huske..
Sitter med 2 skruer på toppen, og en skrue bak, og der er det trangt!
Skruen må ut
Leddnøkkel brukte jeg.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Dagens lille tips for å få ut en coil må være at du er liten i hånda, og når du først har fått satt på en nøkkel, så er det lettere og ta den fra "passasjer siden"
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Jepp en 12mm eg har disse både med ledd og de uten, de uten ledd er hakket lengre og kan vera en fordel her det er trangt,, en av min beste innvistering var disse nøklene, fine til å skru av girkassen også,
Jepp en 12mm eg har disse både med ledd og de uten, de uten ledd er hakket lengre og kan vera en fordel her det er trangt,, en av min beste innvistering var disse nøklene, fine til å skru av girkassen også,
Enig med dere begge i at dette er et godt verktøy, men desverre forholdsvis dyrt, men jeg skulle gjerne hatt flere av disse.
...Ellers fikk jeg coilen ut ved hjelp av skralle og 12 mm pipe