Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Siden jeg likevel skulle sette bilen inn på lakk og bilskadesenter ba jeg om pris på lakkering av venstre dør (pga rust på str med en 5-er) og nederst på forskjermene. Dette skulle de ha 16 500 kr for
Skrekkelig dyrt? Kan noen tipse meg om et bedre sted? Evt. noen som har lyst på jobben?
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
Anja wrote:Siden jeg likevel skulle sette bilen inn på lakk og bilskadesenter ba jeg om pris på lakkering av venstre dør (pga rust på str med en 5-er) og nederst på forskjermene. Dette skulle de ha 16 500 kr for
Skrekkelig dyrt? Kan noen tipse meg om et bedre sted? Evt. noen som har lyst på jobben?
Det var jo helt tullete dyrt...
Bør kunne få hellakkering med all grunnjobb for 16.000,-
skulle de fjerne rusten for deg og?
men om de skal fjerne rusten eller ikke så hørtes det veldig dyrt ut da. men rust er ofte noen tidskrevene dritt jobber...
coward16 wrote:skulle de fjerne rusten for deg og?
men om de skal fjerne rusten eller ikke så hørtes det veldig dyrt ut da. men rust er ofte noen tidskrevene dritt jobber...
Det er ikke gjennomrustet, på døra bobler det under lakken og på skjermene er det nok bare steinsprut som har slitt vekk lakken. Hvordan kan noen gi pris på hele bilen til samme pris ?
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
avhenger av mye det anja hva de tar... jeg fikk pris på lakkering fra dører og frem til frontfanger, dvs dlrer, kanaler, panser, skjermer, fanger, for 6500 kr... hos de jeg nevnte for deg på pm.. så.. det var med all jobb
coward16 wrote:skulle de fjerne rusten for deg og?
Det er ikke gjennomrustet, på døra bobler det under lakken og på skjermene er det nok bare steinsprut som har slitt vekk lakken. Hvordan kan noen gi pris på hele bilen til samme pris ?
Dersom lakken nede på døra bobler, så er det desverre stor fare for at du kan stikke skrutrekkeren tvers igjennom.
Det forklarer kanskje noe av den høye prisen?
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Pelle wrote:Dersom lakken nede på døra bobler, så er det desverre stor fare for at du kan stikke skrutrekkeren tvers igjennom.
Det forklarer kanskje noe av den høye prisen?
Ja bobler tyder på gjennom rust.
Men om du liker og skru litt selv kan jeg anbefale deg og lete etter en brukt dør og rett og slett bare bytte hele døra, evt. beholde innmaten. Jeg gjorde dette på en bmw og kom veldig rimelig ut( 2 dører og en forskjerm for 5500 hos en skrap handler, var også så heldig at jeg fik samme farge og slapp og lakere den).
Så om du finner en fin dør uten rust vil du nok spare en del, isteden for og begynne og fikse ei dør med rust...