Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Etter 6 sider med treff på feste klips og skvettlapper ga jeg opp å søke forumet etter det.
Noen som har noen ide om hvor en kan kjøpe clips som en henger opp skvettlappene bak med?
Tenker meg de ser ut som ett clips som tres over støtfangeren der hullet er, og en karroseriskrue som skrus gjennom skvettlappen og clipset? (noe liknende som plata under rattstammen er festet med)
Sikkert mange her som har kjøpt brukte skvettlapper og har en god ide til meg Vil tro at en skrue og mutter med skive kanskje også vil gjøre nytten? Noen forslag/Ideer?
Jeg kjøpte forran-skvettlapper fra MOSS. De hadde festeskruer som passet i eksisterende huller.
Hva slags skvettlapper der der du har kjøpt?
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Tenker meg de ser ut som ett clips som tres over støtfangeren der hullet er, og en karroseriskrue som skrus gjennom skvettlappen og clipset? (noe liknende som plata under rattstammen er festet med)
H A
Det var slik jeg gjorde det. Kjøpte meg bare skruer og klips hos den lokale jernvare butikken. Tredde ikke klipset over støtfanger,
men la den bare løs bak og skrudde i skruen.
Skvettlappen sitter dønn!
midget77 wrote:Jeg kjøpte forran-skvettlapper fra MOSS. De hadde festeskruer som passet i eksisterende huller.
Hva slags skvettlapper der der du har kjøpt?
Skvettlappene er helt standard bakre NA type.
Driver og vurderer å kjøpe fremme med det samme når jeg første må ha lakksprøyta i gang. Se om jeg finner dem brukt ifra England eller om jeg handler nye.
Så dere fikk kjøpt slike klips på en standard jernvareforretning ja... Ok var redd for jeg måtte innom en bilforrettning å betale 100,- stk (overdrivelse) eller noe jeg Ok. men da får jeg ta meg en runde til helga og se hva jeg finner.