Good-Win Racing (Betaling)
Moderator: Styremedlemmer
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
Good-Win Racing (Betaling)
etter flere forsøk på å betale med VISA, så kommer bare denne teksten:
"(Payment process):
There was an error accepting payment: Real-time charge failed.
Authorizenet error: The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder.. Please call in your order or try again.
Credit Card Information: Authorizenet error: The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder.. Please call in your order or try again."
jeg har forresten Postbanken, Celia* har DNB Nor. Vi fikk samme error som sier at adressen ikke er godkjent, selv om adressene på ordre og bankkontoer stemmer overens.
dette ender med at beløpet blir reservert i flere dager, selv om ordren hos Good-Win ikke blir registrert.
Brian hos Good-Win sier i en mail, at vi må ta dette opp igjennom banken vi bruker.
noen tips?
Celia* & DrHolm
"(Payment process):
There was an error accepting payment: Real-time charge failed.
Authorizenet error: The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder.. Please call in your order or try again.
Credit Card Information: Authorizenet error: The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder.. Please call in your order or try again."
jeg har forresten Postbanken, Celia* har DNB Nor. Vi fikk samme error som sier at adressen ikke er godkjent, selv om adressene på ordre og bankkontoer stemmer overens.
dette ender med at beløpet blir reservert i flere dager, selv om ordren hos Good-Win ikke blir registrert.
Brian hos Good-Win sier i en mail, at vi må ta dette opp igjennom banken vi bruker.
noen tips?
Celia* & DrHolm
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DrHolm
- 7200 RPM
takk for raske svar!
skal sende en mail til han asap

skal sende en mail til han asap
- DrHolm
- 7200 RPM
tror vi går for Paypal ja.
har handla der før, og da gikk det jo planke.
litt rart å bestille de samma tinga en gang til.
har handla der før, og da gikk det jo planke.
litt rart å bestille de samma tinga en gang til.

- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Har hatt samme problem i en annen butikk, da var det en helt noldus greie, pga. adressen må være HELT likt skrevet, og min som inkl. leilighet osv. går noen ganger over to linjer og andre ganger over en.
De fleste sjekker jo bare om fullt navn stemmer overens og adressen er noenlunde lik. Paypal er tingen
De fleste sjekker jo bare om fullt navn stemmer overens og adressen er noenlunde lik. Paypal er tingen

- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Paypal skal jo ha prosenter...nope-mx5 wrote:Det kjedelige med IBAN og bankoverføring er at det fort kan ta opptil 1 uke før de har pengene på konto.
I tillegg er det ofte en del nasty bankgebyrer.
Paypal er uten tvil det enkleste
-n
Men ja det kan jo komme div. gebyr ved bankoverføring.
Jeg la forøvrig ikke merke til noen ekstra gebyr.
Det pleier som regel selger å betale.Vegard wrote:Paypal skal jo ha prosenter...nope-mx5 wrote:Det kjedelige med IBAN og bankoverføring er at det fort kan ta opptil 1 uke før de har pengene på konto.
-n
Jeg har handlet _mye_ via paypal, og har fått lagt på paypal gebyr fra selger 1 gang.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- Miatapowers
- 7200 RPM
Flyinmiata legger alltid på iallefall, og eg synest de tar mye,,nope-mx5 wrote:Det pleier som regel selger å betale.Vegard wrote:Paypal skal jo ha prosenter...nope-mx5 wrote:Det kjedelige med IBAN og bankoverføring er at det fort kan ta opptil 1 uke før de har pengene på konto.
-n
Jeg har handlet _mye_ via paypal, og har fått lagt på paypal gebyr fra selger 1 gang.
-n
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.