jeg er redd jeg ikke kan forsvare for kona at jeg må ta fra henne mazda 6´n, hele tida (når jeg har vakt i helgene åsånn), når jeg i utgangspunktet kjøpte mx5 for at hun skulle ha bilen (M6´n). Etter å ha blitt snødd ned og sitti fast 2 ganger + fikk sleng på mx5´n på motorveien med junior inni. Så har det tørna seg litt opp. Og jeg har igrunn kort å godt mista dispensasjonen til å ha morrokassa mi.. Den går ut på finn i mars, hvis ikke jeg får kjørt den inn til jobb og tilbake igjen ut å måtte spa den frem i tide og uttide.. Trist men skitt au.. Skal ta rusta på den først og ta en service på den først. reimer, plugger, olje, nytt batteri åsånn, fy fader dette er bare helt ufattlig gørr.............

Hadde bare ikke junior snakka så innmari om slengen på motorveien, hadde dette muligens ikke vært noe tema, det å selge kjøremaskinen før jeg har rukket å ta av hardtoppen... ufff ........ men han synes det var ufattelig tøft å slædde.... men jeg ble jo pissredd, gudskjelov er jo bilen helt knall men jeg har fått litt nok av det som skulle være den morsomme pendlebilen.
At jeg suger til å kjøre med bakhjulstrekk er jo en god del av årsaken til all denne ulykken?
Hva er realisitisk å få for den, mon tro? hmm...
Er det sånn at en eventuell ny eier, ikke vil trenge å betale reg.avgift?
Har Mazda 6, 2007 mod.
MX-5, 1999 mod.
(Innkjøpet av MX-5'n funnet sted 24.01.09 kl 12:00 feiret med Fanta med sukker på Esso Ski, med junior Edward snart 5 år)