Et lite impuls kjøp blei til to som blei til tre. Så får vi se om jeg synes noe om det når jeg har fått montert alt.
Forøvrig la jeg til dette i forigge innlegg, blei litt irritert når første bolt knakk, blei ikke noe bedre når 2 av 2 ga opp. Men, kommer ikke noe vann ut, så er fornøyd.
Lagt til 26.04.09
Byttet thermostat, km: 220 000. Kjøleveske blandet til ca -25-30. Med redline water wetter.
Forøvrig knakk begge thermostat boltene, de var veldig myke så gikk fint å drille de ut. Gikk opp til 9mm hull (8mm skrue fra fabrikk) og bruker nå skrue og mutter. Den ene (venstre forfra) måtte slipes ned på et hjørne for å ha klaring til nedre thermostat huset.
Tilbake til impulskjøp.
Har lenge tenkt på såkalte "flares" og litt breiere felger/dekk, så kom de jeg likte mest opp for salg fra en privatperson over there. Fikk en "nice price" så jeg måtte jo slå til, hyggelig kar som jobber hos planetmiata. Kom i en svææær eske, og var godt pakket så alt er i en del (eller fire da...)
Jubiride fender flares. De har stått her ei stund og ventet.
Flares og 15x7 +35 passer mindre bra (min mening) så dermed måtte jeg shoppe etter felger jeg kunne tenke meg i "riktig" dim. Bestilte felger for 2mnd og hentet de i dag. Specs er på et av bildene under (
VARNING:ikke et +45...)
Dekk blei også handla, og har ventet lenge på felger så de får kjørt seg. 225/45-15 toyo r888 forøvrig.
1,2,3. Da er det bare litt saging og montering etc. Så får man sjå om det blei no ut av impuls handlinga. NB (nei ikke
NB) dette blir ikke en NA etter alles smak

(Kanskje bare min...

)
Også et par bilder da + en liten photoshop av hvordan det kanskje blir. Fortsatt ubestemt på farger.
Er ikke den kule klokka mi suuuuper støgg? Klokka er fra året 2000. Den har kamera, og IR sender. Bilder vil fra nå være tatt med dette, da jeg selger canoooonen.
Utkast av en mulig farge kombo. Trur jeg prøver svart først, blir det stygt så får de et strøk rød.
-Dette blir kun montert på bilen for utstilling i garasjen hjemme.