Dårlig med henvendelser

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Post by Miatapowers »

Nei det beste er nok å høre på rudolf, men vet hva EG ville gjort, :lol: eg hadde bare dradd pluggen ut så min lille emilie min hadde vert safe, eg tåler en støyt, og man kjører pent med babyer i bilen, eg har krasjet front i front uten airbag, men nå er eg så heldig å ikke ha airbagger i min na, og babyen skal få cabbe i sommer når eg har pappaperm, så ferie, så permitering.. :roll:
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
User avatar
siemens
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1657
Joined: 01 Oct 2006, 02:00
Medlemsnummer: 623
Location: Svelvik
Status: Offline

Post by siemens »

StianOppistov wrote:Nei det beste er nok å høre på rudolf, men vet hva EG ville gjort, :lol: eg hadde bare dradd pluggen ut så min lille emilie min hadde vert safe, eg tåler en støyt, og man kjører pent med babyer i bilen, eg har krasjet front i front uten airbag, men nå er eg så heldig å ikke ha airbagger i min na, og babyen skal få cabbe i sommer når eg har pappaperm, så ferie, så permitering.. :roll:
Du kjører kansje pent da, men det gjør ikke resten av norge.
Ikke for å velge side i denne saken, men dette ser man å hører mya av her nede på østlandet :(
Svelvikramp

92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
Oas
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 322
Joined: 09 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 270
Location: Ski
Status: Offline

Post by Oas »

Er vel to airbag lamper på NB også, den røde og den gule litt ned mot høyre. Er slik på min NBFL 01. Er koblet til isofiks fester i passasjer stolen så gul airbag lampe lyser når airbag på passasjer siden ikke er aktiv. Du kjører med isofikssete eller napper ut pluggen (edit: den pluggen under passasjersetet som går til bryteren i isofiksfestet, ikke Rudolf pluggen :? )
Øyvind
[X] MX5 2001 1.8i Sport
Post Reply