universal sportsstoler NA
Moderator: Styremedlemmer
- Crawler
- 1000 RPM
- Status: Offline
universal sportsstoler NA
Noen som kan anbefale noen passende sportsstoler til NA?
Fint om de kan kjøpes her i landet til en vettig pris og uten for mye hobbymek med montering.
Fint om de kan kjøpes her i landet til en vettig pris og uten for mye hobbymek med montering.
De er veldig gode. Folk som sitter på med meg kommenterer de som behagelige.
Tilpasser seg litt etter deg selv når du har sotte litt i dem. Men holder seg faste og fine.
Ej har kjørt Ålesund-moss et par ganger. Merker ikke no ubehag lr noe.
Tilpasser seg litt etter deg selv når du har sotte litt i dem. Men holder seg faste og fine.
Ej har kjørt Ålesund-moss et par ganger. Merker ikke no ubehag lr noe.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Jeg har den forige modellen av disse setene. Sitter som støpt i de.erikxedge wrote:Ok. Kunne tenke meg noen nye stoler på sikt men hadde sett for meg at den typen ble litt ubehagelige i lengden.
Men så kommer det. Jeg liker ikke å måtte strekke meg ette rrattet så jeg har alltid hatt setet langt fremme. Etter noen timer blir jeg øm i høyrelåret der det ligger inntill rørrammen. Jeg har endelig fått tak i rattstammeforlenger og byttet ratt osv slik at bena er strukket mer ut. Frem til nå virker det som om det har løst første problemet. Jeg har en skivevridning i ryggen og blir litt gåen i ryggen p.g.a. det etter en stund. Men en får kjøpt korsryggputer som en kan blåse opp. Har dette og det hjelper når en skal sitte noen tilmer i bilen. Og for oss gamlinger som trenger å mye opp kroppen litt om morgenen så blir det litt hardt å bruke på vei til jobb. Hadde jeg stått opp en halvtime tidligere og myket opp litt hadde det ikke vært noe problem, men hvem gidder det
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
Kunne også tenke meg nye stoler, men jeg går for justerbar rygg....
96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
- Miatapowers
- 7200 RPM
Har selv Sprint V i min og er utrolig fornøyd! Men noen stoler for kontinentalkryssinger er det definitivt ikke ifølge min rygg iallefall. Kjørte Bergen-Rudskogen i fjor, og måtte stoppe flere ganger og legge inn bøy&tøy øvelser. Det går visstnok an å få tak i noen korsryggputer fra Sparco som skal hjelpe noe på dette.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
litt bedre å sitte i kansje og 80% mindre støtte en sprintV
95 - miata 1.8 turbo | FMII link, ACT extreme, FM lightweight flywheel, FM turbo eksos m/FM racepipe, kaaz LSD, 6 speed, tein basic......
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716