Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hehe.. Hadde en rar føelse at jeg kom til å treffe på deg i dag, så jeg gadd ikke ringe.. Og joggu var du foran meg plutselig..
Takk for turen,selv om den ikke var lang, og god is ja, men er fortsatt mett..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Hehe.. Hadde en rar føelse at jeg kom til å treffe på deg i dag, så jeg gadd ikke ringe.. Og joggu var du foran meg plutselig..
Takk for turen,selv om den ikke var lang, og god is ja, men er fortsatt mett..
Jepp, der var jeg i full gang med å bryte loven da du kom..Så du blei litt usikker.. Men isen var god, bare litt stor
Hehe.. Råning i forbudte strøk er jeg ikke vant til vettu.. Jeg KAN IKKE gjøre sånt, fordi jeg har en merkelig tiltrekning til lovens lange arm hver gang jeg skal gjøre slike uskyldige ting..
Husker VELDIG godt i min ungdom da jeg kjørte Sierra med "fri eksos" og 4" endestuss.. Var en høydare å slå av tenninga i fart da og bremse`n på gira en stund før man satte på tenninga!! Resultatet var masse uforbrent bensin som smalt og 1 meters stikkflamme ut av eksosen! Gjorde dette en sen kveld, i det samme sekund jeg setter på tenninga og lyser opp et helt nabolag med stikkflammer og smell så er politiet selvsagt der..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack