Det går fint, jeg har ingenting i mot saklig kritikk, det er halve jobben min. Usaklig vås og tjas er derimot irriterende.HansT wrote:Er det planlagt noen dag/dato for når det mye omtalte designet kommer? Jeg håper det da inneholder andre iconer, eller bedre "merking" på tråder som er skrevet i siden sist jeg var inne.. Jeg har stor forståelse for at Bixen gjør dette arbeidet på fritiden uten betaling, og håper han ikke mister helt lysten til å fortsette med det, og jeg prøver ikke å være for negativ... men slik det er nå er det bare såvidt jeg klarer å se at det er en litt rødere farge på iconet foran tråden når den er endret i siden sist jeg var inne... og jeg kjenner på meg selv at jeg den siste uken har mistet litt av "lysten" til å følge med på forumet... Er på en måte blitt et tiltak å "granske" hvor det er kommet inn noe nytt.. sammenlignet med tidligere da jeg på 1 sekund så hvor det skjedde noe..
Ikoner og merking
Jeg har byttet ut ca. halvparten av tråd/forum ikonene så langt på mitt testforum på min maskin.
Lest tråd/forum er et ark.
Ulest tråd/forum er et ark med en stjerne øverst til høyre.
Ulest/lest tråd/forum man selv har skrevet i har en liten bruker nede i venstre hjørne i tillegg til stjerne om noe er ulest og evt. lås om tråden er låst.
+++
Tar litt tid å skifte dem ut såklart. Og dette blir ikke perfekt utseendemessig, jeg orker ikke ta tiden til det, med variert tid pga. betalt prosjekt på si så ville det tatt måneder. Men det blir mer nøytrale farger, samt mer brukervennlig og lettere å se hva som er forandret tror jeg. Men da er jo alt nytt igjen så da skal vel folk klage på det også

Når
Jeg antar at nytt tema kan være klart til helgen ved månedsskiftet. Men det er bare et anslag.