Moderator: Styremedlemmer
jøss..var ikke lenge du hadde denne bilen, stianMiatapowers wrote:Solgt og tråden kan slettest..
Nei eg har kjøper på den til 20000.- så om noen vil ha den til 20000 så må dem vera kjappemojo-91 wrote:jøss..var ikke lenge du hadde denne bilen, stianMiatapowers wrote:Solgt og tråden kan slettest..![]()
Takk for handelen!Miatapowers wrote:Da er "Min lille røde na" parkert på tilhenger og solgt.. Er alltid litt kjedeligt å la bilene forsvinne ifra meg, men trøster meg med at den nye står bare å venter på nyttår så eg får skiltene i postkassa..
Det gikk greit, men det var j..... i går kveld når jeg dro fra deg. I dag gikk det veldig bra. Ingen stengninger og ingen kolonnekjøring.Miatapowers wrote:Gikk det bra over fjellet i natt? Tenkte mye på deg i går kveld.. Og ja takk for en kjapp handel, håper du blir like fornøyd som eg var på den, så skal du få en pakke tilsendt senere når eg har fått dem siste delene via jetcarrier,,Luftfilter boks, og elektriske speil kommer tilsendt.. Og muligens eg finner noe annet som fyllmasse og.. Eg har ikke brukt for det iallefall.