Konge.. mer sånt ville jeg ha, men han skulle jo testa den og da..

edit: og eneste som kunne være litt reklame for klubben var skiltplaten til Pelle...
..som jeg fikk med, det var kjipa da

Moderator: Styremedlemmer
Konge.. mer sånt ville jeg ha, men han skulle jo testa den og da..
Men det sa han jo.. kanskje ikke at det er kun 2 i norge.. men 1500 hørte jegFred93LE wrote:stusselig for oss som var der også. måtte vente masse ute. ikke noe kake (den hadde vi vel fått om vi venta). ikke noe utlodding av tråbiler(kanskje etter jeg dro). ingen tv å se på de få minuttene vi var inne... veldig veldig lite fra de i studio. bortsett fra Pelle.. som måtte bli stoppa omtrentHan prøvde å rømme videre for å sette igang noe annet...
også Erik da som glemte å si at det er 1500 LE produsert og kun 2 i norge...artig at de sier "og den har TI høytalere" akkurat som det er det største med disse bilene
Der er helt riktig, jeg fikk vite at jeg skulle snakke om MSSS anlegget, men spørsmålet ble noe annet "live".LoKi wrote:2-3 ord holdt i massevis for meg. Ble rundlurt av at han stilte andre spørsmål på generalprøven, så jeg ble bare helt satt ut.
Som du kanskje la merke til så var det ikke lett å slippe til med større utredninger der.Fred93LE wrote: også Erik da som glemte å si at det er 1500 LE produsert og kun 2 i norge...artig at de sier "og den har TI høytalere" akkurat som det er det største med disse bilene
Sendingen lå over ett minutt etter kjøreplan når vi kom på lufta med bilene i studio.Rudolf wrote: Som du kanskje la merke til så var det ikke lett å slippe til med større utredninger der.
Kudos til Pelle som "klemte til".