Konkurransene burde bli stuet til rett før pausen, ikke ta opp 30% av tiden. Greit det skal være live og interaktivt men det er masete når det er innimellom alt.
Dessuten så burde jo en liten artikkel om klubben som stilte opp i sendingen med link til sidene våre være på sin plass.
Broom TV2 Live 24. november
Moderator: Styremedlemmer
Re: Broom TV2 Live 24. november
Jeg ser på broom som rein underholdning.. Driter egentlig i hva slags biler de tester.. Men syns det var utrolig kjipt at mx klubben ikke blei nevnt med et eneste ord.. Får håpe de kan legge det inn på nettsidene sine..
Hilsen Knekten
Må si meg enig med Bixen her, det var en del timer som ble kastet vekk i pesskulda utenfor, så litt mer enn et klapp på skuldra hadde vært greit. En ting er at vi fikk være med og flashe litt biler, men klubb-PR var vel hovedmotivasjonen for de fleste som var der.biXen wrote: Dessuten så burde jo en liten artikkel om klubben som stilte opp i sendingen med link til sidene våre være på sin plass.
Når klubben ikke får cred whatsoever for å stille opp, så synes jeg det er rimelig slappe greier.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
På en annen side burde kanskje klubben selv stille med klubb-banneret...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Ja det skulle jeg likt å se.. Ba om det banneret tidligere i sommer jeg, men da så jeg det ikke.. Folk er jo litt late her.. 

Hilsen Knekten
EatonMiata wrote:For å være helt ærlig:
beklager Jan Erik Larsen, dette er masete, rotete og en masse uinteressant surr!!! Sørgelig at en hel time som skulle være tilgodesett folk med bil-interesse blir kastet bort på denne måten!
Bortsett fra den tidvis masete stilen var Autofil et brukbart program - Broom er IKKE det
Jeg er så enig så enig.. Hadde det ikke vært for at programmet i går skulle ha innslag med MX-5 tror jeg ikke jeg hadde prioritert tiden min på det.. Har tapt seg voldsomt fra Autofil programmet.. Ser ut som en blek kopi av TopGear, som samtidig ikke når TopGear til knærne engang... En kan si hva en vil, men TopGear kan jeg se samme episoden flere ganger og kose meg over underholdningen og drømmebilene. Broom tror jeg ikke jeg kommer til å se alle programmene av engang.. og det selv om jeg betrakter meg som autofil og bilinteressert langt over gjennomsnittet...
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
- tness
- 6500 RPM
Her er et innslag som sikkert ble gjort da JEL besøkte dere her i sommer.
Mazdaspeed innslag
http://www.tv2underholdning.no/broom/en ... 24226.html
Mazdaspeed innslag
http://www.tv2underholdning.no/broom/en ... 24226.html
X - Mx-5 mica green 1.6 1999 mod 2003 - 2004
X Mazda Mx-5 10th anh 7426 2006 - 2013
Mx-5 1.6 1998 sølv 2021
---
Min Flickr
TheLife
X Mazda Mx-5 10th anh 7426 2006 - 2013
Mx-5 1.6 1998 sølv 2021
---
Min Flickr
TheLife
Det var mye skuffende med programmet, blant annet ræva og lite gjennomført presentasjon av E-klasse samt alle de irriterende konkurransene som gjør programmet til kopi av Mess-TV. Men det som skuffet meg aller mest var hvor utrolig lite interessert programlederen er i de han intervjuer - man ser at han helst ikke vil høre på hva folk har å si, men heller sin egen stemme. Jeg var sikker på at han skulle begynne å slå og smelle på bilene som vanlig, men heldigvis ble det ikke slikt denne gang.
Broom hadde vært tjent med å bytte ut programlederen med en som er mer seriøs. Atle Gulbrandsen var et fint avbrudd fra maset, og jeg hadde gjerne sett at han hadde fått sitt eget BILprogram.
Broom hadde vært tjent med å bytte ut programlederen med en som er mer seriøs. Atle Gulbrandsen var et fint avbrudd fra maset, og jeg hadde gjerne sett at han hadde fått sitt eget BILprogram.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
Jeg tenkte å gi Broom en mulighet igjen, men da det startet med en Donald bil? Hallo.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Hehe, det var faktisk ikke så verst idag. Mye mindre mas og hastverksfølelse. Blir nok sett fremover også i mangel av bedre. Selv om det er litt vel norsk for min smak. Bilprogrammenes Grandi