Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Se der ja! Hehe.. "Honk honk"! Hjelper en del med lyden de horna der, trodde med en gang de låt litt lite, men de lyder mer enn nok når man står på utsiden av bilen..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Se der ja! Hehe.. "Honk honk"! Hjelper en del med lyden de horna der, trodde med en gang de låt litt lite, men de lyder mer enn nok når man står på utsiden av bilen..
Nettopp! Gikk litt fem på jeg også...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Siden det var poleringsvær i Stavern igår, ble det første vask, polering og voks etter omlakkeringa.
Fornøyd med Megiars Deep Crystal System. Polish og Carnauba Wax. Mobilbildet yter ikke resultatet full rettferdighet. Ga woaw-kommentarer
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Og akkurat der fikk hun stå helt til igår. Da skulle min relativt usympatiske nabo på 80 rygge. Iflg naboene hadde han vært borti 2 ganger Selv merket hverken han eller kona noe som helst.
Skaden var ikke så lett å fotografere, men det er avskraping på kanten nederst framme og trykt inn over:
Den gamle knarken la seg flat og papirene er utfylt, men allikevel er det rimelig surt da nå som hun var plettfri...
Trøsten får være at det ikke var i et parkeringshus, hvor vedkommende sikkert hadde gitt f***/ikke merket noe og bare stukket.
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Den bulken likner VELDIG på den som var i min 96 BRG da jeg kjøpte den, jeg løsnet på innerskjerm og staget som holder skjermen foran og fikk faktisk klemt ut igjen mye for hånd og med litt forsiktig hamring på en trekloss, så du ser det nesten ikke på min nå, men i forhold til din standard og også oppskrapet lakk, så blir det nok ikke bra uten proffinnsats.
Hvor kjøper du forresten lakkbokser i BRG? (selv om jeg ikke tror du skal lakke skjermen selv , tenkte på hornet )
Den bulken likner VELDIG på den som var i min 96 BRG da jeg kjøpte den, jeg løsnet på innerskjerm og staget som holder skjermen foran og fikk faktisk klemt ut igjen mye for hånd og med litt forsiktig hamring på en trekloss, så du ser det nesten ikke på min nå, men i forhold til din standard og også oppskrapet lakk, så blir det nok ikke bra uten proffinnsats.
Hvor kjøper du forresten lakkbokser i BRG? (selv om jeg ikke tror du skal lakke skjermen selv , tenkte på hornet )
Øyvind
Det kan nok repareres ganske enkelt. Men jeg skal nok la han som rettet den forrige gang kikke på det.
Boksen er blandet og kjøpt hos Billakkspesialisten A/S St Hanshaugens Fargehandel
Men tenk på den lille forskjellen vi så, og be dem måle kanskje? Spørs jo hva som skal lakkes selvsagt...
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Lakkeringsbehov horn (kanskje) og frontleppe (kanskje). Lander nok på å ikke lakkere leppa og teste ut hvordan den ser ut etter en vinter først...
Tror muligens forrige eier har brukt svart polish på min en gang, så din BRG er nok den mest korrekte...
Har akkurat montert skvettlapper foran, kan ikke se voldsom forskjell, så vi må nok stille opp ved siden av hverandre som sist for å se forskjell.
Fikk endelig tatt meg i nakken og gjort noe med de j... viskerarmene. Kan jo ikke ha sånt på en nylakkert
Etter litt pussing og et par omganger med lakkboksen ble det slett ikke værst:
Dette kan jeg leve med
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Det der var jo no dritt da..., nylakkert bil er som fluepapir på bevistløse bilister..., akkurat som katter elsker de som er allergiske mot dem...
Lurte litt på når du skulle gjøre den enkle jobben med pusserne ja... Passa liksom ikke inn med resten av bilen...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
Jeg har bare ignorert dem, men det er pinlig at de har vært sånn såpass lenge...
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Da er det herved bevist at det er mulig å få 40L maling nedi, sammen med reservehjulet...
x 2013 Mazda6 2.0 Vision