Lednings surr Miata 90

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

buggis2k
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

Post by buggis2k »

Takk for masse fine svar.

Da har jeg prøvd litt av det dere har kommet med her. Isolerte alle lederne. Sjekket sikringene. Var 2 15A som hadde gått + en 30A som var satt på 15A av forrige eier. Så nå fungerte lysene på dashbordet. Men bare når jeg åpnet venstre dør (:S) de gikk ikke på hvis jeg åpnet døra på fører siden.

Tilbake til stereoen. Jeg satt nøkkelen i for å sjekke om det funket, i det jeg satt nøkkelen helt inn begynte det å pipe. Samme lyd som hvis du holder inne tuten, bare en del lavere. Lyste også noen lys på instrumentene. (Se bilde) Lyden gikk ikke bort hvis du vridde på nøkkelen men turte ikke å starte bilen. Lyser konstant et rød lys fra midtkonsollen. Fikk fortsatt ikke liv i spilleren :(
Image
Image

Sjekke også sikringene forran. Er det slik det skal se ut der? (Unnskyld for dårlige bilder. bare å spørre hvis det er noe dere ikke ser eller lurer på)
Image
Buggis
mussa
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 642

Post by mussa »

Hehe.. Såpass ja..
MEN når det er sagt, pipelyden som kommer når du setter inn nøkkelen gir seg når du lukker døra! :) Det er en "reminder" så du ikke skal glemme nøkkelen i tenninga.. Svært irriterende lyd, men normalt!

Har du vridd på tenninga når det lyser i dashbordet??
Alle lamper lyser omtrent når du setter tenninga på hakket før du kjører starter`n, det er normalt..
Det skal lyse i to lamper når du åpner døra, interiørlysa, men det virker som om instrumentenen dine lyser når du åpner døra?? :shock:

Virker som du har en ledningscocktail.. :lol:
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack

2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

mussa wrote:Hehe.. Såpass ja..
MEN når det er sagt, pipelyden som kommer når du setter inn nøkkelen gir seg når du lukker døra! :) Det er en "reminder" så du ikke skal glemme nøkkelen i tenninga.. Svært irriterende lyd, men normalt!

Har du vridd på tenninga når det lyser i dashbordet??
Alle lamper lyser omtrent når du setter tenninga på hakket før du kjører starter`n, det er normalt..
Det skal lyse i to lamper når du åpner døra, interiørlysa, men det virker som om instrumentenen dine lyser når du åpner døra?? :shock:

Virker som du har en ledningscocktail.. :lol:
Den miata'n jeg hadde, lagde lyd til jeg tok på sikerhetsbelte.. så det kan gå på flere ting. Belte, lys, nøkkel i tenning osv
Hilsen Knekten
Post Reply