Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har brukt mobil1 0w40 helsyntet i vinter. 99,- pr.l hos Europris-
Planen er å bytte til Agip Racing 10w60 evt. Castrol TWS Motorsport når jeg skal montere oljekjøler.
-n
Last edited by nope-mx5 on 03 Jul 2009, 08:34, edited 1 time in total.
Blir rett bak Rygge storsenter for min del.. kan ikke si jeg har sett noe olje der før men..
Skal vi se nå da: da blir det bytte av toppdekselpakning, plugger og olje pluss filter. Tenkte og å prøve sånn engine cleaner fra STD tror jeg det er.. funker dette?
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
AOB wrote:Blir rett bak Rygge storsenter for min del.. kan ikke si jeg har sett noe olje der før men..
Skal vi se nå da: da blir det bytte av toppdekselpakning, plugger og olje pluss filter. Tenkte og å prøve sånn engine cleaner fra STD tror jeg det er.. funker dette?
Aldri hatt noen gode erfaringer med snake oil som skal rense ting.
Bedre å kjøre på ok olje og heller bytte litt oftere
Du har kjøpt originale/anbefalte NGK plugger fra Mazda?
Oljefilter lønner seg og å kjøpe fra Mazda. 55,- el.no sånt.
Evt. så har jeg 2 flasker Auto-RX jeg kan selge billig.
Kjøpte de til Mx3`n men fikk aldri surra meg til å bruke den. http://www.auto-rx.com/
Dette er noe greier jeg skal putte på tanken ved full tank... mulig dette er humbug.. hmmm...
Vel da pakninga kommet på mazda! Ønsk meg lykke til! Største operasjonen jeg har hatt på bil er å ta av fanger foran og bytte kontaktene til hovedlysperene (smelta)!
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
AOB wrote:Blir rett bak Rygge storsenter for min del.. kan ikke si jeg har sett noe olje der før men..
Aldri hatt noen gode erfaringer med snake oil som skal rense ting.
Bedre å kjøre på ok olje og heller bytte litt oftere
Du har kjøpt originale/anbefalte NGK plugger fra Mazda?
Oljefilter lønner seg og å kjøpe fra Mazda. 55,- el.no sånt.
Evt. så har jeg 2 flasker Auto-RX jeg kan selge billig.
Kjøpte de til Mx3`n men fikk aldri surra meg til å bruke den. http://www.auto-rx.com/
-n
Plugger og filter er kjøpt hos mazda ja... topp pakning, fire plugg og filter til 300,- kan ikke være dum pris det?
trodde liksom de var dyre...
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
Vel da har jeg gjort meg ferdig!
Byttet deksel olje oljefilter og plugger!
Veldig stolt og fornøyd! Tror det ble bra og.. han på statoil lo litt av meg da jeg trengte hjelp til å bytte olje da jeg nettopp hadde byttet toppdekselpakning... folk starter kanskje med oljeskift...?
Takk for alle svar! Dere er utrolig kjekke og ha.. Kanskje jeg en dag kan komme med råd til en stakkars nybegynner...!
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"