Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er jo sykt råe stoler da, perfekt til mx5 som har old school look!
fikk lyst på sånne selv jeg ser utrolig gode ut også, og er jo designet får små biler så går vell lett inn.
Er jo ikke ille den prisen igrunn da, men finnes det i annet enn vinyl, ser for meg en svett rumpe.. og finnes det understell til disse så er bolt on på mxen,,,
Setene må være tuv godkjent, som alt annet biltilsynet krever no for tiden. Er og forstålig siden det er en sikkerhet. ville ikke krasjet med seter som er løse eller har dårlige skruefester i setet. FIA godkjente seter er og somregel tuv godkjenning, men ikke alle.
-Pajero 3,2 DID 01
x90 miata grå
x90 miata rød
xVW passat 98 stv tdi
x93 miata blå
xToyota supra MKIV euro-spec 94. 575rhp
xCitroen saxo el. 02
xOpel rekord 19L 67.
xHonda crx delsol vti 93
xPeugeot 205 1,9GTI 90. + en 1,6 gti
x 2 stk VW polo 1,3 88.
Bare slenger med litt ekstra fra en annen med cobra roadster 7 seter.
Quote'er han bare...
Vegard
Yes i did have some cobra roadster 7 seats but took them out to fit cobra classics instead. Good and bad points about these seats are
great looking seats
well made and covered really well
bad
because they are a fixed back seat, seat travel is compromised if you have a roll cage
you need adaptor plates to attach them to the standard runners(easy to make just needs a bit of patience.
Vegard
Yes you were correct. Well im 6' 2'' and i fit in ok.
Yes if you dont have a roll cage then yes they will move back right up to the wall, but not as far back as standard seats that you can adjust.
if you decide to get these dont go direct to Cobra as they are dearer than anyone else, strange that eh.
colin
Hadde de smalnet litt inn på toppen og kommet i skinn uten logo,
kanskje sort/grå med rød søm og i tillegg hatt ryggjustering, da hadde jeg ønsket meg disse