Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
StianOppistov wrote:Fikk pris på originalt batteri nå, 1500kr,, er ikke så aller verst med tanke på dem lever lengre enn eg beholder bilen, eller skal eg satse på ett westco, problemet er da den sinnsyke vente tiden ifra mx5parts..
For et par hundringser mer fikk jeg Optima Red Top fra England. Vil tro det er mer for pengene.
Joa, men da må eg plutselig mekke fester, vet ikke om eg orker med tanke på det blir ikke noe stereo eller noe så trenger det lille extra..
Har hørt at biltema batterier ikke tåler kulde så godt. Hørte fra et verksted at det er mange som kommer inn med ødelagte batterier som er bare et par uker gamle. Kanskje noe annet enn biltema batterier er å foretrekke?
Chan wrote:Har hørt at biltema batterier ikke tåler kulde så godt. Hørte fra et verksted at det er mange som kommer inn med ødelagte batterier som er bare et par uker gamle. Kanskje noe annet enn biltema batterier er å foretrekke?
Eg bestilte westco eg,, håper det ankommer meg snart..