plugg og pluggkabler

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Chan
4200 RPM
4200 RPM
Status: Offline

Re: plugg og pluggkabler

Post by Chan »

Beining wrote:Hehe meget mulig, men så kaster jeg bort penger på langt mere ufornuftige ting og til 28$ så synes jeg det er greit... :)
Beining, noen erfarer noe stikk motsatt med iridium. Les denne posten, kanskje det får deg på andre tanker:
Spar pengene hva gjelder iridium plugger. Brukte de på GT-Ren jeg hadde og etter 3 mnd. var isolatoren sprukket. Jeg ble faktisk advart om dette av andre GT-R eiere på et Engelsk forum. Mye snakeoil hva gjelder plugger også.
Tennkabler er et kjent svakt punkt på alle MX5 så jeg ville startet i den enden.
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... it=iridium
Medlemsnr.: 822
'04 Mazda MX-5 1.8L (NB) Solgt
'01 Toyota Celica T-Sport
Vidar
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 249
Status: Offline

Re: plugg og pluggkabler

Post by Vidar »

Chan wrote:
Beining wrote:Hehe meget mulig, men så kaster jeg bort penger på langt mere ufornuftige ting og til 28$ så synes jeg det er greit... :)
Beining, noen erfarer noe stikk motsatt med iridium. Les denne posten, kanskje det får deg på andre tanker:
Spar pengene hva gjelder iridium plugger. Brukte de på GT-Ren jeg hadde og etter 3 mnd. var isolatoren sprukket. Jeg ble faktisk advart om dette av andre GT-R eiere på et Engelsk forum. Mye snakeoil hva gjelder plugger også.
Tennkabler er et kjent svakt punkt på alle MX5 så jeg ville startet i den enden.
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... it=iridium
Er nok bedre å skifte blinklys olje ofte og sørge for ett riktig lufttrykk i svinghjulet.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Post Reply