Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tydligvis enten veldig populære stoler, eller elendig lagerføring på disse stolene... Da er det kun realcar igjen som jeg finner i grei omkrets som kan ha disse stolene inne..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Jeg var innom en tur, og spurte etter turbokits til MX'en. Han skulle sjekke om det de førte kunne levere (mener det var HKS), og ta kontakt med meg.
hørte aldri no mer..
Ekke rart slike sjapper ikke går bra i Norge når de ikke har god service
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Stianmotorsport: Bestillingsvare..
Superstyling: Nå veit ikke jeg helt hva du synes er i nærheten, men jeg synes det er litt i drøyeste laget å reise til Trondheim...
Nei, nå går jeg å legger meg tenker jeg, så får handel og servicenæringen arbeide videre med hva enn de gjør...
Ser for meg at vi skal gjøre på samme måte på sykehuset... Neeei, vi kan desverre ikke hjelpe deg med dette hjerteinfarktet du absolutt skulle pådra deg nå, vi hadde et par hjerteinfarkter rett før helgen, så vi er tomme for utstyret.. Regner med vi får inn igjen i løpet av uken da, hvis du gir meg nummeret ditt så skal jeg ringe når vi har fått det inn, så ser vi om du lever og fortsatt har vondt i brystet..
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
LoKi wrote:
Realcar har mistet salget på MINST 4 stoler nå på grunn av deres eget sommel, så nå er de herved boikotta av meg.
Ja, ihvertfall når de kommer med samme historie hver gang..
Satser på at Gundersen Motorsport får inn iløpet av ganske få dager! De er vel hovedimportør av Sparco i Norge, er annerkjente og seriøse! De ringer meg når de får inn og holder av to stoler..
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack