Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moonlight wrote:Med org eller tilsvarende understell er swaybars i større dim en fordel. Hindrer for mye krenging ved myke fjører, funker sikkert bra med Eibach senkesettet også.
Med stive coilovers/dempere og fjører blir det i mitt hode en ulempe på dårlige norske veier, men effektivt på bane. Men der er jo vanligvis asfalten smoooth og.. Lsd blir jo nesten et must og da, siden hjulløft intreffer tidligere..
Og det var jo også noe å tenke på..., all den tid jeg har montert LE/R Bilstein dempere og driver og forsker på noen mystiske fjører.... LSD'n sitter originalmontert og etter 282K km så funker den perfekt !!!!!!! Drar begge hjula på våt is, tørr asflat og grus, samt på jekk med bilen i gir...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special