Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ok - det var greit å vite; når det gjaldt høytalere trodde jeg alltid det var større som var bedre....
Hvis jeg går for 6.5" - må jeg da lage min egen feste med finer-plate? Jeg er ikke så god på sånne greier serru; og er litt redd for å fucke opp sånn at det blir vibrering og skurring når jeg watter opp anlegget og bassen
Det som tiltaler meg ved clearwater kittet er jo at alt snapper rett inn - http://www.clearwateraudio.com/cwc8b.html
Men dersom du har et spesifikt merke og modell av 6.5 som du er særlig fornøyd med, så hører jeg gjerne på det.
Jeg har bare fått det for meg at Boston Accoustics skal være så bra, men når sant skal sies så setter jeg ikke kilden høyest på listen over kunnskap på stereo...
Jeg er ekstremt fornøyd med Focal.
Sikler litt på et sett med 6.5" Focal og en Focal Solid 2 forsterker.
Du får ferdige ringer på ebay som lar deg montere 6.5" enkelt.
Spørsmålet er om du har Bose anlegg eller ikke.
Har du Bose må du bytte alt pga. helt tullete impedans på Bose (0.5 ohm om jeg ikke husker feil.)
Har ikke BOSE nei... mener at det er 4ohm som jeg har på den... hvis det tallet makes any sense
Da skal jeg se mer på Focal - ringer på Ebay skal jeg alltid kunne kjøpe meg