Hehe, er glad folk kommer med meninger. Får meg også i tenke boksen. Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde det var verdt penga, men 6000 kr er penger det også, penger som kunne blitt brukt på noe annet i stedet for. Er glad dere prøver å få meg på andre tanker.
@StianOppistov: Da er det bestemt: Skum skal fylles i dekka først. Det blir et 4-5 sek sprut i hvert dekk. Lar dekket stå i 24 timer. Deretter fylle luft.
Hvorfor jeg ikke kjører med de med engang, er at det er felgene som lekker, ikke dekka. Kjører jeg, så slynges skummen utover og får ikke nærmet seg de stedene på felgene som egentlig skal tettes.
Hvis alt går bra, så skal jeg nok vente til vinteren eller noe før jeg tenker på å gjøre noe morsomt med felgene
@arildh: Jeg har en følelse på at alle felgene lekker. Jeg holder på med et lite dokumenteringsprosjekt (sjekke luft hver 2. uke eller noe sånt. Eller når jeg har tid og gidder å fulle luft), for å finne ut hvor de virkelige synderne er. Såvidt jeg vet til nå, er det høyre fremme og bak som lekker mest. Venstre side virker nesten til å være i god form. Men jeg skal ikke garantere noe før jeg har blitt ferdig med observasjonen. (Haha, likte delen der du skrev "bortsett fra med kvinnfolk"

)
@uggla: Dæven, de felga var pene. Kan tenke meg de som vinter felger
Postert felgene er ikke billige. De koster rundt 20 lapper og mer. Derfor jeg er litt fanatisk på å beholde felgene. En mulig grunn til at felgene lekker kan jo være fordi forrige eier har skakk skjørt felgene noe gæli, som kan ha hatt ein innvirkning på skjøten på felgene. Tro meg, ingen av felgene så bra ut. ( sjekk her for bilder:
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 9&start=15 ) Ellers, håper jeg at ting ikke blir for komplisert!
Ellers, takk nope-mx5, DrHolm, biXen og alle andre som har vært med å kommet med meninger, tips og råd!