140hk mx, går forresten knapt framover.

Moderator: Styremedlemmer
-Og så blir du stoppa i teknisk kontroll, så må du skru i mange dager og vise bilen og blir sur og... og... og...LoKi wrote:Enig med deg, Uggla. Men det gjør jeg med Coopern også
Jeg bare likte ikke situasjonen, og nå skal jeg tråle området for å finne han fyren igjen, og så skal jeg parkere ræva hans mens han ser "Flyin' Miata"- merket forsvinne foran han.
Blir jeg stoppa i teknisk og får beskjed om å fjerne det som er ulovlig, så blir jeg trist. Ikke sur.Agility wrote:-Og så blir du stoppa i teknisk kontroll, så må du skru i mange dager og vise bilen og blir sur og... og... og...LoKi wrote:Enig med deg, Uggla. Men det gjør jeg med Coopern også
Jeg bare likte ikke situasjonen, og nå skal jeg tråle området for å finne han fyren igjen, og så skal jeg parkere ræva hans mens han ser "Flyin' Miata"- merket forsvinne foran han.
Har kjørt på hytteturer med kolleger og kompiser, også med den gamle 116hk'en min..Harald wrote: sportsbiler skal ikke bli frakjørt av ferielasta mondeo og halvspreke suv'er...
Åkkei, du skal kreditt få for den...LoKi wrote: Må jeg derimot legitimere at originale deler faktisk ER originale, og bruke masse penger og tid på det, DA blir jeg sur.
Nei for så vidt ikke, men jeg testa MSM'en til AOB og det der turboskyvet kommer ganske kjapt og brutalt.nå er det heldigvis ikke sånn at mx5'en får dårligere grep i svinger hvis en putter litt mer hester i den.