Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RonnyG wrote:Du har med andre ord fått et tvilsomt resultat fordi du kuka med "staken" i en frisørbil
Hehe, dritbra kommentar...
-thomas- '91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
Steinar wrote:De siste par innleggene går vel under "helsevesenhumor".
(Kona jobber innen helsevesenet, begynner å bli kjent med helsevesenhumor.)
Helsevesenhumor kan være ganske drøy ja... Når du oppdager at du kan reise deg midt i lunsjen for å vaske de nedre regioner hos ei 90 år gammel dame med diaré, for så å gå rett tilbake til brødskiva som om ingenting har hendt, så blir du litt skrudd... Når jeg tenker på det er diaré faktisk småkos i forhold til en del andre ting jeg har opplevd...
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
gelerium wrote:Har du link til det kittet du solgte, evt. interesse av å selge det du har?
Du må gjerne få det hvis du har lyst til å prøve... Husker ikke hvor mye jeg betalte, men du skal få det for porto + et par pakker pålægschokolade og flæskesvær... OBS! Instruksjoner medfølger ikke!
gelerium wrote:Har du link til det kittet du solgte, evt. interesse av å selge det du har?
Du må gjerne få det hvis du har lyst til å prøve... Husker ikke hvor mye jeg betalte, men du skal få det for porto + et par pakker pålægschokolade og flæskesvær... OBS! Instruksjoner medfølger ikke!
Edith: Det kan forresten være at en kompis vil prøve settet før jeg gir det fra meg... Må høre med ham først, så sier jeg fra hvis du kan få det istedet. Husker desverre ikke hvor jeg bestilte det fra...
Steinar wrote:De siste par innleggene går vel under "helsevesenhumor".
(Kona jobber innen helsevesenet, begynner å bli kjent med helsevesenhumor.)
Helsevesenhumor kan være ganske drøy ja... Når du oppdager at du kan reise deg midt i lunsjen for å vaske de nedre regioner hos ei 90 år gammel dame med diaré, for så å gå rett tilbake til brødskiva som om ingenting har hendt, så blir du litt skrudd... Når jeg tenker på det er diaré faktisk småkos i forhold til en del andre ting jeg har opplevd...
Sykt.... En skal få høre mye rart før øra detter av. Glad jeg jobber som mekaniker på fabrikk