Re: chaparral vs rota rb,
Posted: 16 Feb 2011, 19:45
Er det noen som vet hvordan rota 8x15 med et 20 er på nb kontra na i hjulbuene.Har lyst noe sånt selv.
Bedre plass på nb enn na vel,, eg hadde 9x16 med et på min na, og det gikk da uten problem,,henki wrote:Er det noen som vet hvordan rota 8x15 med et 20 er på nb kontra na i hjulbuene.Har lyst noe sånt selv.
Veldig lite...henki wrote:Hva koster rota 8x16 eller 8x15 ??
Jeg er litt usikker på vekta, men da jeg kjøpte mine rota rb, var vekta på rb i underkant av en kilo lettere enn chapparalsene.LoKi wrote:Hadde nok valgt RB om igjen jeg også.
Nå vet ikke vekta på Chappisene, men RB har liksom alt:
Lav vekt, og bredt utvalg av farge, innpress og bredde.
Hvordan er prisen på RB kontra Chappis?
Har du bestilt felger??Og har du na eller nb?Huisker ikke det nåStianOppistov wrote:Nå har eg allerede hatt hjul så stakk utenfor hjulbuen på mx5, så tror eg takker nei denne gang til så lavt som 0-4.. Tror eg må holde meg til 20-35nope-mx5 wrote:Om Rota RB skal se _bra_ ut, så snakker vi vel lavest mulig offset.StianOppistov wrote:Ser nesten ut til at eg må velge rota rb her, eg så trodde dem var oppbrukt,, men da er neste spørsmål, hva innpress og hva bredde ville folket ha valgt..
0 eller 4 er vel laveste man får der i gården.
-n
Nå er dette en allround bil, den skal ikke vekke mer oppmerksomhet enn eg ønsker selv.. Bilen skal ikke vera bump riders heller..