Page 2 of 2

Re: chaparral vs rota rb,

Posted: 16 Feb 2011, 19:45
by henki
Er det noen som vet hvordan rota 8x15 med et 20 er på nb kontra na i hjulbuene.Har lyst noe sånt selv.

Re: chaparral vs rota rb,

Posted: 16 Feb 2011, 20:05
by Miatapowers
henki wrote:Er det noen som vet hvordan rota 8x15 med et 20 er på nb kontra na i hjulbuene.Har lyst noe sånt selv.
Bedre plass på nb enn na vel,, eg hadde 9x16 med et på min na, og det gikk da uten problem,,

Re: chaparral vs rota rb,

Posted: 16 Feb 2011, 21:12
by henki
Hva koster rota 8x16 eller 8x15 ??

Re: chaparral vs rota rb,

Posted: 16 Feb 2011, 21:29
by Lassi
henki wrote:Hva koster rota 8x16 eller 8x15 ??
Veldig lite...

650$ for "custom" 16x8 et+25 fra 18racing.com (ca 4000nok pluss frakt)
484$ for standard 15x8 et+35 fra racinglab.com (ca 2900nok pluss frakt)

Re: chaparral vs rota rb,

Posted: 21 Feb 2011, 17:32
by mojo-91
LoKi wrote:Hadde nok valgt RB om igjen jeg også.
Nå vet ikke vekta på Chappisene, men RB har liksom alt:
Lav vekt, og bredt utvalg av farge, innpress og bredde.

Hvordan er prisen på RB kontra Chappis?
Jeg er litt usikker på vekta, men da jeg kjøpte mine rota rb, var vekta på rb i underkant av en kilo lettere enn chapparalsene.
Mener å huske Chapparallene veier ca 7,5 kilo stykket og RB i 15/7-35, ca 6,78 kilo stykket...

Jeg var i utgangspunkt på jakt etter chapparals, men på den tida vokste de ikke akurat på trær, så jeg landet på RB i stedet.
Veldig fornøyd med de. Superbe finnish og jeg synes RB´s dypere felgkant kjør disse hakket vassere enn Chappisene. :wink:

Re: chaparral vs rota rb,

Posted: 21 Feb 2011, 21:19
by henki
StianOppistov wrote:
nope-mx5 wrote:
StianOppistov wrote:Ser nesten ut til at eg må velge rota rb her, eg så trodde dem var oppbrukt,, men da er neste spørsmål, hva innpress og hva bredde ville folket ha valgt..
Om Rota RB skal se _bra_ ut, så snakker vi vel lavest mulig offset.
0 eller 4 er vel laveste man får der i gården.

-n
Nå har eg allerede hatt hjul så stakk utenfor hjulbuen på mx5, så tror eg takker nei denne gang til så lavt som 0-4.. Tror eg må holde meg til 20-35

Nå er dette en allround bil, den skal ikke vekke mer oppmerksomhet enn eg ønsker selv.. Bilen skal ikke vera bump riders heller..
Har du bestilt felger??Og har du na eller nb?Huisker ikke det nå