Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har en grønn en, jeg gjerne vil ha en slik på.
Blir disse solgt/produsert i Norge, så ser jeg for meg at du har et marked ikke bare i Norge, men en del naboland også.
Blir jo prismessig heldig for oss, kontra frakt fra USA.
Tommelen opp for dette prosjektet.....
Passer sikker på grønne biler også
De blir solgt i Norge(av meg), men ikke produsert her. Det går nok ikke...
Jeg har produksjon i flere land, men antall gjør nok til at det må produseres sammen med andre ting jeg har på gang hvis det skal være prisgunstig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har også skisset litt på denne.
Det er en veltebøyle med windblocker / sotet plastskive som passer mellom rør. En enhet
Plastskiven kan enkelt fjernes og passer i spor / sitter tight når den er på plass. ingen skrammling..
Hva tror dere om denne? Har bare lagd brakettene som monteres på holder til sikkerhetsele foreløpig for deretter ta resterende.
Tenkte denne i svart farge....
Ser du skriver stål med zink maling, er kostnadene mye høyere med rustfritt stål? (Som andre bruker) Hvis man slår nedi titt til annen blir jo malingen fort borte vil jeg tru.
Designmessig ser den bra ut, men for å optimal virkningsgrad som veltebøyle og ikke stylebar, trengs det nok skråstag ned,
pluss ett par ankerfester til.
Hvilket prg. bruker du på dette her ?
anton.g wrote:Designmessig ser den bra ut, men for å optimal virkningsgrad som veltebøyle og ikke stylebar, trengs det nok skråstag ned,
pluss ett par ankerfester til.
Hvilket prg. bruker du på dette her ?
anser
Enig, må ikke finne på å annonsere den som veltebøyle.
Programmet kan vel muligens være solidworks f.eks
Hei igjen
I mitt hode så er alt "veltebøyle" når det ser slik ut Men dere har selvfølgelig rett, dette er designbar og på ingen måte veltebøyle.
Jeg bruker Inventor som tegneprogram.
Når det gjelder rustfritt kontra zinket stål, så er det en annen pris. Jeg kan sjekke det ut etter hvert.
Subb og skrubb vil jo slipe vekk lakk/zink ja, men jeg tror at disse vil holde bilens levetid(og et par til ), og at det hvertfall ikke er rusten som som ødelegger dem
Mazda MX5 wrote:Hei igjen
I mitt hode så er alt "veltebøyle" når det ser slik ut Men dere har selvfølgelig rett, dette er designbar og på ingen måte veltebøyle.
Jeg bruker Inventor som tegneprogram.
Når det gjelder rustfritt kontra zinket stål, så er det en annen pris. Jeg kan sjekke det ut etter hvert.
Subb og skrubb vil jo slipe vekk lakk/zink ja, men jeg tror at disse vil holde bilens levetid(og et par til ), og at det hvertfall ikke er rusten som som ødelegger dem
Inventor, hvordan er det å bruke i forskjell fra AutoCad, brukte det litt for (alt for mange år siden), og prismessig.
Pulverlakkering er jo også en mulighet.
Tror nok det skal være muligheter for å få solgt noe blant MX5/Miata eiere her i Norge.
Kommer ihvertfall til å følge med på denne tråden din.
Når det gjelder avstiving i forhold til andre på markedet vet jeg ikke. Jeg har ikke sammenlignet.
Det jeg vet er at dette stiver opp, og at det er viktig at det ikke blir for stivt(tenker da på komplett sett) . Det er viktig at det blir litt bevegelse i dette.
Når det gjelder "bare" kanalene under rammen(yttre sider) så stiver de opp meget bra + at de beskytter.