Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har ikke bestilt enda nei, men vet ikke når det blir sånn som ting er for øyeblikket... håpet å bestille nå en av de nærmeste dagene, men jeg venter til jeg vet hva som skjer med bilen først
Kan være pengene må (motvillig) brukes på andre ting...
Men gi nå en lyd når dere kommer nordover da! kan jo kanskje kombinere det med et lite treff
EspenSort92 wrote:Har ikke bestilt enda nei, men vet ikke når det blir sånn som ting er for øyeblikket... håpet å bestille nå en av de nærmeste dagene, men jeg venter til jeg vet hva som skjer med bilen først
Kan være pengene må (motvillig) brukes på andre ting...
Men gi nå en lyd når dere kommer nordover da! kan jo kanskje kombinere det med et lite treff
Ah, jeg forstår. Din bilsituasjon er jo temmelig trist.
Jeg kommer gjerne nordover, så tar vi kallesjemontering sammen da. Jeg har ti tommeltotter, så hadde satt pris på litt hjelp Forøvrig er jeg positivt innstilt til treff. Kanskje jeg kan klare å dra med kodvaag også
Hvordan er du innstillt på en sambestilling fra cabrioworld?
Pelle: skokrem hjelper vel dårlig mot store sprekker da
Jeg har montert den billigste typen kalesje på den første Miata'en jeg hadde, og den var helt grei. Den bilen så jeg forøvrig til salgs her forleden med "helt ny" kalesje fremdeles??
Takk for det Bjørn, men tror jeg heller satser på cabrioworld sin low bugdettopp med glassvindu og varmekabler Blir billigere enn det engelske skinnet ditt.
steffen wrote:Takk for det Bjørn, men tror jeg heller satser på cabrioworld sin low bugdettopp med glassvindu og varmekabler Blir billigere enn det engelske skinnet ditt.
Er det så lurt å kjøpe den da?
hvis du kjøper en som er 2-delt har du i det minste mulighet til å bytte bare ene delen om det skulle skje noe...
(forutsatt at det går an, har egentlig ikke tenkt så veldig over det....
dvs. det går vel an men får man kjøpt det?)
steffen wrote:Takk for det Bjørn, men tror jeg heller satser på cabrioworld sin low bugdettopp med glassvindu og varmekabler Blir billigere enn det engelske skinnet ditt.
Er det så lurt å kjøpe den da?
hvis du kjøper en som er 2-delt har du i det minste mulighet til å bytte bare ene delen om det skulle skje noe...
(forutsatt at det går an, har egentlig ikke tenkt så veldig over det....
dvs. det går vel an men får man kjøpt det?)
Jeg ser dette. Tviler på det skal by på noen problemer.
Eneste jeg tenkte på er hvordan bugdettoppen og ikke minst glassvinduet oppfører seg når man legger den sammen.. Skal jeg være ærlig så, så det pent ut med en one piece topp.
Jeg ser at den litt dyrere toppen må sendes i "oversized box". Dette blir vel kanskje noe dyrt i frakt? Noen som har importert softtopper og kan fortelle meg fraktpriser?
trenger ikkje sette ned prisen på cabrioworld, de satt prisen til langt under halvparten når eg bestilte, tok 4 dager fra eg bestilte til eg hadde det, suveren servise...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:trenger ikkje sette ned prisen på cabrioworld, de satt prisen til langt under halvparten når eg bestilte, tok 4 dager fra eg bestilte til eg hadde det, suveren servise...
Man kan jo ikke gjøre det selv uansett vel?
(sender vel ikke med JetCarrier når det kommer fra de til den prisen?)