Ikke så lett å bestemme seg!

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

HansT
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Post by HansT »

fatlaces wrote:og hva er tiden etter at kompressoren kom i ?
Har dessverre ikke fått målt den. Jeg kjører med mindre hjul oppe på kompressoren enn standard kit, og presser dermed nesten 8PSI. (har selvsagt også større BigBoost upgrade hjul til veiven nede :D , men har ikke montert dette inn ennå. Gjør det nok når LinkECU'en er på plass.)

Forskjellen fra den originale 116 HK er helt utrolig. Etter jeg hadde stått med hodet under panseret 3 dager og montert den inn, klarte jeg ikke å fjerne gliset i ansiktet mitt på de neste 3 dagene etter første prøvetur.. :lol:

Bilen kjennes ikke trimmet ut, men bare som om den har en mye større motor under panseret. Ikke bare er bilen MYE raskere fra 0-100, men det store dreiemomentet gjør at aks i motorvei hastigheter også er enorm sammenlignet med originalt.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
EspenAndre
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 114
Status: Offline

Post by EspenAndre »

HansT wrote: Bilen kjennes ikke trimmet ut, men bare som om den har en mye større motor under panseret.
Det er nettopp derfor jeg og vil ha kompressor, ikke det at turbo er noe dårlig alternativ... men det frister mer med jevn guff hele veien istedet for at det plutselig skal komme ved 3-4000 omdreininger :)
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply