Ganske sikker på at de er på 5 watt. Så vidt man ser blinkinga på en solfyllt dag. Det gjelder mine. Får satse på slike 21 wattere.Jonaldo wrote:Jeg kjøpte crome blinklyspærer til baklyktene på Svinesund for 49,-
for 2stk. Satt inn foran også. Greit å bli kvitt det orange fra originalpærene. Blinker litt svakt foran da. Har ikke peiling på hvor mange watt de er på. Monterte dem etter at bilen streiket, så det er ikke pærenes skyld
21 Watt orange blinklyspære på ebay
Moderator: Styremedlemmer
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
det man lettest legger merke til ved å bytte ut 21 watt pærene med 5 watt er jo at det blinker for fort, med mindre man i samme slengen setter i større pære bak... men da vet man jo hva man gjør.. 
Jeg har forsøkt meg fram med effektmotstand, noe som virket veldig greit på tomgang men så fort det ble variasjoner i gasspådrag så varierte også blinkingen... beste alternativ er å få tak i pære(r) som passer, det er tross alt viktig at det lyser skarpt nok
Hadde vært kjekt om disse var å få tak i i Norge, men har enda ikke funnet de noe sted...
(bortsett fra om man maler de selv)

Jeg har forsøkt meg fram med effektmotstand, noe som virket veldig greit på tomgang men så fort det ble variasjoner i gasspådrag så varierte også blinkingen... beste alternativ er å få tak i pære(r) som passer, det er tross alt viktig at det lyser skarpt nok

Hadde vært kjekt om disse var å få tak i i Norge, men har enda ikke funnet de noe sted...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
De jeg har i baklyktene nå kjøpte jeg på Eiker Motorshop. Prisen var 250,- men fikk de for 150,- siden han bare skulle bli kvitt dem. Kommer ikke til å lagerføre disse mer pga den høye prisen.EspenSort92 wrote:Hadde vært kjekt om disse var å få tak i i Norge, men har enda ikke funnet de noe sted...
CSI (Tidligere TSI) i Mjøndalen venter disse pærene inn nå.

http://www.tuning.no
Last edited by Jonaldo on 23 Jun 2005, 17:31, edited 1 time in total.
X 94 MX5 1,8