Det er du ikke alene om. Som du ser til høyre for bakdekket...
Finn en feil
Moderator: Styremedlemmer
Ble jo veldig bra det der!!!! Grattissteffen wrote:Max_speed: du skøyt i mørket og bommet. Det er en dørstopper den "flekken" på veggen.
glaibilenmin: Nå driter du deg ut. Vindusvisker(ene) er spell nye.
Gode nyheter. Etter intens feilsøking fant kodvaag og jeg til slutt feilen:
Takk for alle gode forslag. De gjorde at min dag på jobben gikk fortere

- supercharged
- 2000 RPM
- Posts: 257
- Joined: 05 Oct 2004, 02:00
- Location: oslo
- Status: Offline
hos meg er det festet på leppa nederst på fangeren og skiltet er bøyd litt inn nederst. det ser ikke så værst ut og jeg har ikke blitt stoppet eller fått komentarer på det enda.. men det er vel bare snakk om tid før det skjer...steffen wrote:Takker. Meget fornøyd nå. Må bare få flyttet skiltet, er malplassert der det står nå. Ser jo ut som bilen har bart.
Skal lage en topic under min bil/prosjekt snart

Tidligere bil: 1991 råskinn
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Samme plassering som hos meg det..supercharged wrote: hos meg er det festet på leppa nederst på fangeren og skiltet er bøyd litt inn nederst. det ser ikke så værst ut og jeg har ikke blitt stoppet eller fått komentarer på det enda.. men det er vel bare snakk om tid før det skjer...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Er ikke så mye jobb. Men tar vel en time eller to...
Men det lønner seg å kjøpe to stk vibrasjonsdempere.
Og kansje kappe av den delen med vinkelsliper istedet for å borre ut punktsveisene slik det står i bruksanvisningen.
Men det lønner seg å kjøpe to stk vibrasjonsdempere.
Og kansje kappe av den delen med vinkelsliper istedet for å borre ut punktsveisene slik det står i bruksanvisningen.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hvorfor er det bedre å kappe upper bump stop med vinkelsliper fremfor å borre ut sveisene?Vidar wrote:Er ikke så mye jobb. Men tar vel en time eller to...
Men det lønner seg å kjøpe to stk vibrasjonsdempere.
Og kansje kappe av den delen med vinkelsliper istedet for å borre ut punktsveisene slik det står i bruksanvisningen.
Vibrasjonsdempere? Mine sitter som Gamle-Erik ihvertfall. Opplever du mye vibrasjon Vidar?
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline