Page 2 of 2

Da har jeg fått min :)

Posted: 15 Sep 2005, 17:02
by rallyroger
Men jeg lurer på hvordan de "egentlig" skal se ut..? min har bare terkk i taket på midten, og er helt glatt på sidene etc.. er det forskjeller ute og går her? også synes jeg at ruta på førerside er farlig nær kanten av taket, tips til justering/noen som vil justere for en sum norske fjelldollar? (oslo)

Posted: 15 Sep 2005, 17:56
by EspenAndre
min har også et tynt trekk i taket på midten, og også min ser ut som den er litt nærmt kanten, men tror ikke det er noe problem...

Re: Da har jeg fått min :)

Posted: 15 Sep 2005, 19:07
by HansT
rallyroger wrote:synes jeg at ruta på førerside er farlig nær kanten av taket, tips til justering/noen som vil justere for en sum norske fjelldollar? (oslo)
Hvis du tar av dørtrekket vil du finne en stopper som du kan justere hvor høyt vinduet skal gå ved å løsne bolten og skyve den opp eller ned.

Posted: 14 Oct 2005, 22:55
by HansT
Mer detaljer fra NC hardtoppen:

Image
Image
Image

Posted: 14 Oct 2005, 23:06
by steffen
smooth

Posted: 14 Oct 2005, 23:11
by HF-mx5T
smooth ja. men nc er en av de bilene jeg vet om med sjeldent stort behov for nye fjærer asap..

Posted: 15 Oct 2005, 00:01
by Mazdafreaks
HF-mx5T wrote:smooth ja. men nc er en av de bilene jeg vet om med sjeldent stort behov for nye fjærer asap..
Hehe ja enig in denne, men slik synens eg alle mazda er, spesielt 626 fra 88-92.. man får jo hele hode inn under dekk og skjerm på disse..

Posted: 15 Oct 2005, 00:29
by HansT
HF-mx5T wrote:smooth ja. men nc er en av de bilene jeg vet om med sjeldent stort behov for nye fjærer asap..
Sterkt enig med deg der, men heldigvis er det den enkleste ting i verden å fixe..... og jeg liker bare den bilen MER OG MER, og de fleste som har sett den "live" sier at bilder ikke yter den full rettferdighet. Den "virker" enda mer bred og sportslig i virkligheten.

Posted: 15 Oct 2005, 20:10
by KnutH
Her skimter man såvidt festene for kalesjen:
http://www.mazda.co.uk/mx5