Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RotaryPower wrote:
Jeg kan stå på siden, litt bak forhjulet, og se ned i bakken foran fronten.
Ville trodd det var en skjerm som dekket hele innerskjermen, mot frontfanger.
Etter hva jeg vet så skal det ikke være noen skjerm i forkant av framhjulet. Det ser kanskje litt rart ut men det er nå slik det er. Kanskje det er åpent for at bremsene skal kjøles bedre?
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Skal ut å vaske den nå, bare håper gradene stiger litt. Liker ikke helt å vaske bil i +5,6C. Men men. Da ser det ut som om jeg har det meste, skal kjøpe meg mudguards bak, noen som tror det vil bli fint med svarte? Eller skal jeg kjøpe de i rød?
Jeg bor 15 min unna drammen, hvis du er fra hønefoss, som jeg mener å huske, så kommer du til Krokstadelva/Mjøndalen før drammen. Der bor jeg
Skal ut å vaske den nå, bare håper gradene stiger litt. Liker ikke helt å vaske bil i +5,6C. Men men. Da ser det ut som om jeg har det meste, skal kjøpe meg mudguards bak, noen som tror det vil bli fint med svarte? Eller skal jeg kjøpe de i rød?
rød bil, røde mudguards
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
RotaryPower wrote:Jeg bor 15 min unna drammen, hvis du er fra hønefoss, som jeg mener å huske, så kommer du til Krokstadelva/Mjøndalen før drammen. Der bor jeg
skal se etter bilen på lørdag jeg =)
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition