Ny nettside - vil gjerne ha feedback

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Post by Mazdafreaks »

Sida ser grei ut denne, men mangler bilder og en handle kurv, det eg er ute etter med en netthandel er kjapp levering pris er ikkje det viktigste bare det er god servise, men må vera konkuransedyktigt, ellers så har vi masse butikker som selger mx5 deler. kjenner eg meg selv rett, så venter ikkje eg flere dager på svar på mail da stikker eg til neste butikk... Takker for svar på mailen eg etterlyste., :lol:
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Jacob
1000 RPM
1000 RPM

Post by Jacob »

RogerRed91 wrote:Får vel komme med litt "design messig" kritikk jeg da, så får resten klage på andre ting :mrgreen:
  • * Ved å trykke på Logo'n deres burde man komme til den første siden.
    * Evt. flytte påmelding til Nyhetsbrev under "Søk". Slik det er nå, fant jeg det ikke før ved en tilfedighet!
    * Priser,priser og priser!! Skal folk gidde kjøpe, må de få vite hva det koster.
    * "Du er her:>" peker konstant til "Forsiden". Meningen er vel å vise Forside>Produkter> evt. når man browser?
Ellers er det en helt grei side å se på. Fine farger, ingenting som "skriker"
mot meg. Skjønner du jobber endel med web-shop løsning og at det
derfor kan ta litt tid før priser ol. kommer. Stå på :D

Jau.. det skulle vel være det jeg har å si akkurat nå :)

Mvh
Roger
Hadde designmøte tidligere i uka - der ble det vedtatt:

1. trykk på logo - og du kommer til forsiden
2. du er her: skal naturligvis virke

Priser vil komme - sammen med webshop og presentasjon av hver enkelt del. Dette skal gjøres gjennom en interface mot regnskapsprogrammet mitt - så prisene er oppdatert til enhver tid. Nytter ikke å ha forskjellige priser i regnskapsprogrammet vårt og på web.

Ellers takker jeg for fine tilbakemeldinger.
Jacob Kielland - post@auto-supply.no

Jacob`s Auto-Supply AS
Brynsveien 2-4, 0667 Oslo (mellom Helsfyr og Brynsenter)
22 65 03 55

www.auto-supply.no
Jacob
1000 RPM
1000 RPM

Post by Jacob »

stianboy wrote:ja samme her bra service raske svar! kan hende jacob har mye å gjøre for tiden :P
Ja har masse å gjøre - Vareopptelling, årsvasluttning, ny nettside, møter møter møter. Men vi skal bli bedre, vet at enkelte har blitt glemt - og det er ikke bra.
Jacob Kielland - post@auto-supply.no

Jacob`s Auto-Supply AS
Brynsveien 2-4, 0667 Oslo (mellom Helsfyr og Brynsenter)
22 65 03 55

www.auto-supply.no
MeSs
2000 RPM
2000 RPM

Post by MeSs »

Gleder meg til nettbutikken kommer opp, siden du har brutalt gode priser på så og si alt :)
- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
Post Reply