Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Silje wrote:Kan legge den ut for salg uten å lakkere den opp igjen å jeg da, ikke det at jeg måtte lakkere den.. Men fint dere kommer med meninger da:)
Hva er prisen for denne kjerra da, leter etter en grei mx5 nå, gjerne damekjørt, ofte bedre stand da, lettere å bytte clutch enn å fikse opp alt av foringer,
biXen wrote:Nå er du frekk Stian Hehe, jeg er også litt sløv på clutchen må jeg innrømme
Er da ikkje frekk da, bare forteller sanheten, damer slurer ofte litt mer cluchen, noe som ikkje gjør så mye. drivverk om bil er ofte mye bedre når det er en dame som har hatt bilen da. lett å bytte clutch da, verre med motor foringer osv. kjøper eg bil så skal da eg slite den ut selv. Ser ut til at eg har funnet en bil allerede blir en gammel na,. men er da fremdeles åpen for forslag da, send en pm om det er noen som har en av interesse..
Ville ikke tatt Naf test, jobber på et stort kjent verksted å ser utrolig mye rart på disse testene. ta heller en tilstandsrapp. hos Mazda det er mye billigere ca 500,- samt da får du en utalelse fra merke forhandlere.
Trur ikke jeg vil selge den med det første allikevel jeg.. Prøvde den en tur på bana og fant ut at jeg liker den ganske godt, så blir vel å bruke litt mere penger på den i steden... Hihi...
Kjørte på rudskogen, i forbindelse med jentetreff som jentene fra girlsgofast arrangerte... Var et kjempe tiltak for oss jenter, som både har kjørt og ikke har kjørt på bana før! (første gangen min da). Også var det ikke så veldig mange utpå bana samtidig... Men fant fort ut at jeg vil kjøre mere!
Planer om det ja... Men får se om jeg tørr kjøre på bana da, er sikkert litt flere utpå da, litt redd for bilen også... hehe... Men skal ikke se bort ifra at jeg bare må prøve meg en tur!
Det er ikke det at jeg ikke vil kjøre på bane, men er bare så redd for at det skal skje noe med bilen, har ikke så lyst til å hærje med 200 000,-
banekjøring dekkes jo ikke på forsikring
Ja, det skjønner jeg godt! Min er ikke fullt så dyr da, men jeg sliter om det skulle skje noe... :p Så det er det som stopper meg om jeg ikke skulle kjøre, men når jeg kommer utpå så glemmer jeg sånt, da er det bare å ha det morro... hehe... Fikk no mystisk skrangling under bilen sist jeg var utpå, så måtte gi meg. Har ikke funnet ut hva det var ennå, så må finne ut av det først også... Også fikk jeg eksos lekkasje, som er litt flaut å kjøre rundt med... hehe... Men blir vel fikset etterhvert, kjekt med altmuligmann til kjæreste!
Hehe... Glad jeg har han ja, lyst til å prøve litt selv også, men er lett å bare sende det over til han... Mulig jeg er litt lat... :p Men han har heldigvis like dilla på bil som meg da, kanskje mere også... Bygd seg eget verksted og lakkboks nå...
Så bra, men da kan jo han lakkere bilen din...... så du nevnte det over her et sted.
Du må jo ikke selge den, vettu jeg solgte en NB i januar 06 sa jeg ikke skulle ha MX5 igjen men det tok 5 mnd....... tullerusk vettu
Hehe.. planen var at han skulle lakkere den ja... Men får se... Hehe, er jo artige biler da... Bakhjulstrekk og liten cab... Selv om jeg noen ganger blir gal av at den er så liten, får jo ikke plass til noen ting nesten. Bagasjerommet blir jo fullt med en gang... Hehe... Men men, får vel lære meg å pakke litt smart snart...