Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fred93LE wrote:
Vår lille reisefølge: Porche Carrera (aner ikke hvordan), Ferrari F355s, Ferrari 360 Modena (spider), Mercedes CLK 350, Maserati GranSport(?).
Vanvittig irriterende og finne ut at man mangler en pære
Se egen tråd for litt ekstra bilder: http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... 9642#39642
Jeg kjørte ved kjellstad en dag hvor det begynte å regne. Kom ingenting inn i kupeèn. Stoppet og slapp av en kamerat og så at det var sol i Drammen og mot eiker. Kjører så med taket nede og det blir fint vær i helt til jeg er 2 km hjemmefra. Ligger i 80 km/t og det begynner å regne. Regner sykt mye, er så det spruter opp fra bakken og over bilen nesten. Kjører videre. Få sekunder senere ser jeg biler som har stoppet på veiskulderen og før jeg rekker å tenke meg om...
HAGLER det.. Men er man entusiast og har cab, så er man det og har cabben nede Tror mange så to ganger på meg før de skjønte hva de så, men det gikk fint. Fikk ett par hagl i hodet da
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
RotaryPower wrote:Jeg kjørte ved kjellstad en dag hvor det begynte å regne. Kom ingenting inn i kupeèn. Stoppet og slapp av en kamerat og så at det var sol i Drammen og mot eiker. Kjører så med taket nede og det blir fint vær i helt til jeg er 2 km hjemmefra. Ligger i 80 km/t og det begynner å regne. Regner sykt mye, er så det spruter opp fra bakken og over bilen nesten. Kjører videre. Få sekunder senere ser jeg biler som har stoppet på veiskulderen og før jeg rekker å tenke meg om...
HAGLER det.. Men er man entusiast og har cab, så er man det og har cabben nede Tror mange så to ganger på meg før de skjønte hva de så, men det gikk fint. Fikk ett par hagl i hodet da
Jaja, det skulle jeg likt å se... ha med deg kamera neste gang..
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition