Page 2 of 2
Posted: 18 Nov 2006, 00:02
by biXen
Hvis jeg først blåser nesten 300k på en bil kommer den ikke til å være rød

(ingen stor Ferrari fan, så ingen fare). Men vi har vel en tendens til å få forhold med mer fornuftige folk enn oss bilgalne som gjør det der vanskelig uansett

Posted: 18 Nov 2006, 14:14
by HansT
arildh wrote:
Man får disse for $13-14K ~ 80-90 000 NOK
Ferdig pris i Norge med avgifter 190-200K + frakt 10-15K
= ca 200-215K i norge
75K+ rett i trusa på selger
Jeg har fulgt med på bruktprisene på MSM i USA helt siden de kom (med tanke på å importere selv) og HVOR har du sett en MSM til $13000 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Posted: 18 Nov 2006, 14:57
by Miatapowers
shutinc wrote:biXen wrote:Alle NBer og opp har nok elektrisk antenne ja

Der lærte jeg noe nytt gitt

Bare litt off topic. har sett flere nb med denne vanlige antennepisken. min hadde også vanlig antenne så eg byttet ut med en 50mm antenne fra ebay.

Posted: 18 Nov 2006, 15:29
by arildh
HansT wrote:arildh wrote:
Man får disse for $13-14K ~ 80-90 000 NOK
Ferdig pris i Norge med avgifter 190-200K + frakt 10-15K
= ca 200-215K i norge
75K+ rett i trusa på selger
Jeg har fulgt med på bruktprisene på MSM i USA helt siden de kom (med tanke på å importere selv) og HVOR har du sett en MSM til $13000 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Hmm, du har rett. Mener jeg sjekket det opp på eBay ved en tidligere anlending. På autotrader ligger 2004 modeller på 14-16K
En annenn ting som gjorde regnestykket mitt litt feil var at denne bilen veier faktisk 1150 kg. Snakk om tung Miata.
230K på veien i Norge er mer realistisk.
Posted: 19 Nov 2006, 02:23
by AJF
biXen wrote:Gud så lekker den er. Begge i Norge er vel røde?
Finnes ihvertfall en sølvfarget også

:
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 6&savead=1
Posted: 19 Nov 2006, 22:46
by mussa
Nå som disse bilene er godkjente for norske veier er det kanskje muligheter for å få turbokit godkjent på NB`n min også?
