Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
OleV wrote:-Samme her, liker RB2-fronten. Fint med skjørt og bakfanger også...
-Liker Wizdom, men blir kanskje litt ekstremt.
-er ikke dette samme som Zender-stylinga: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4051
Tror sannelig du fant noe der jeg. Ser mektig likt ut og laget av Pakfeifer. Er kjent merke innen bilstyling det.
Kikka på Wizdom i går kveld og det er ganske fett, men jeg liker litt mer cleane linjer.
Det er jo uten tvil den peneste Z3 som er laget.
Min venn Theo i Nederland har laget seks stykker av denne varianten. Han måtte slutte fordi BMW truet med søksmål big time. Fikk gode priser for dem.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Pelle wrote:Det er jo uten tvil den peneste Z3 som er laget.
.
Det er så sant som det er sagt.Z3 er i og for seg en pen bil så lenge den har taket nede. Men med kalesjen oppe eller for ikke å nevne med hardtoppen på så ser den jo helt tilbakestående ut. Ser ut som den kjører rundt med hjelm på hodet.
Mx5 sin softtop/ hardtop er genial !
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Synest bomex sitt er pent eg, ikkje for voldsomt, men det er min smak, men det koster endel, men er masse kopier rundt om, eg har en bomex kopi front kjøpt på il motorsport
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..