Kan ta en kjapp nå, er litt opptatt om dagen.
Jeg løftet bilen 2,5 cm bak, og 3 cm foran, i forhold til bildene.
Alle demperne står justert mitt på, men jeg har ikke fått testet det ordentlig.
På min Miata, så var det litt tilpassing av støtdempertoppene. Det var topmounts på demperene, men disse var litt for brede rundt skruene, så den lå ikke jevnt mot støtdempertårnet. Om det er forskjell på US og Euro bil her, vet jeg ikke. Det var ikke så mye som måtte fjernes.
Og så tok demperen på venstre side foran borti øvre A-arm, men det var fordi armen har vært byttet ut med uoriginale deler, som hadde en annen profil i tverrstaget på armen. Det var 2 sek med en fil, så var det fikset.
Justeringen av demperene foran er bare genialt. Man endrer ikke preload i fjæra, selv om man justerer høyden. Dvs at selv om man justerer den max ned, så vil fjærene ikke bli løse og vri seg. Bak er det vanlig coil over.
Bilen er ganske stiv, noe annet ville overrasket meg. Tidligere har jeg følt at bilen var for overstyrt, men nå har jeg også installert diff brems, så den har blitt mye enklere å få nøytral, ved å justere gasspådrag.(Det lille jeg har

)
På mange små og raske humper kan det virke som om det ikke helt klarer å følge med, men det kommer nok av fjærstivheten, og jeg mener å huske at den var slik før også, om ikke så fremtredende.
Til gatebruk går det greit, men det er ikke noe man kjøper for å primært kjøre søndagstur. Til det blir det litt for stivt.
Til bane så er det middels, kan overhode ikke sammenlignes med Leda, Öhlins, osv. Men det er en annen prisklasse også.
Kvaliteten er det litt tidlig å si noe om, jeg har ikke kjørt så veldig mye med den. Det er ihvertfall ikke blitt noe lekkasjer enda, og ikke noe ulyder, så det kommer jeg ev. tilbake med.