Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Selv om det er flere filer er det kun lov å passere på høyre side, ikke kjøre forbi (legge seg inn igjen i venstre felt) Unntaket er ved tettere trafikk og flyten i høyre felt går fortere enn venstre felt.
Her vil det altid være mange forskjellige meninger. Alle vil ha forkjellige syn på hva som er aktiv kjøring, stygg kjøring, føreforhold hva trafikkflyten er, om politiet er i godt eller dårlig humør osv osv. Kunne sikkert ha holdt denne diskusjonen gående i ganske lang tid pga. alle de forkjellige synspunktene på dette emnet
inglar wrote:
Er helt enig der, pleier alltid å gi de foran en sjangse før jeg blinker. Men når en må ligge bak over et par kilometer syntes jeg det er greit å blinke for å få folk til å bruke "sminkespeilene" Erfaringen fra motorsykkelkjøringen er at alt for mange tror at "ekstrautstyr" som speil brukes opp hvis en ser for mye i de
Enig, er veldig aktiv speilbruker selv. Tross alt slik jeg fikk lappen selv om jeg kjørte ut fra parkeringsplassen hos biltilsynet ca. 5cm foran en BMW
Er lov å blinke som gal når en fjott ligger i 80 i venstre felt
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
inglar wrote:
Er helt enig der, pleier alltid å gi de foran en sjangse før jeg blinker. Men når en må ligge bak over et par kilometer syntes jeg det er greit å blinke for å få folk til å bruke "sminkespeilene" Erfaringen fra motorsykkelkjøringen er at alt for mange tror at "ekstrautstyr" som speil brukes opp hvis en ser for mye i de
Enig, er veldig aktiv speilbruker selv. Tross alt slik jeg fikk lappen selv om jeg kjørte ut fra parkeringsplassen hos biltilsynet ca. 5cm foran en BMW