NSX'n kjøres bare av potensielle kjøpere for tiden :-/ .
Han som kjørte Viper'n kunne godt ha trent litt på forhånd. Det var flaut å se på.
Drift-Battle, License day 14. april Rudskogen
Moderator: Styremedlemmer
Jeg mener absolutt ikke å være frekk, men var vi på samme plassen?arildh wrote:Nivået var jo kjempebra i forhold til tidligere år. Det var flere biler der som var seriøst rigget for formålet. "Turistklassen" var det så som så med men når værstingene var utpå var det bare rått. Fin dag.
Det er mulig jeg har blitt bortskjemt med videoene som ligger på nettet, men jeg så en bil som holdt på med drifting, slik jeg ser det, og det var en (tror jeg) hvit skyline, som kjørte når de "proffe" var utpå. Var den eneste uten dekaler, bortsett fra Japan Auto merkene, med ukjent sjåfør.
Nå manglet dessverre noen av de bedre i norge, men de slet med å få ferdig bilene.
Ellers så lignet det mye på breiladden, og det metningspunktet har blitt nådd, kan man si.
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
Medlemsnr: 544
Det var ikke akkurat noe D1 nivå, men sammenlignet med hva jeg har sett på diverse treff før så synes jeg det var ganske bra. Det var ikke mange år siden man kunne telle de som drev med drifting på en ... finger.
Kenneth Moen kjørte den hvite Skylinen. Det var en GT-S med GT-R motor som hadde blitt kastet sammen på 2 uker. Han er jo i en klasse for seg , spes i alle andre svinger enn langsvingen. Alle som har sett han mellom slaktern og depotsvingen skjønner vel hva jeg mener.
Den orange driftworks S14 var seriøst bra bygd og kjørte bra når jeg tittet på. Om den hadde blitt satt opp for grip kjøring vil jeg tro den kunne satt noen gode rundetider.
Også den utslitte driftfun S13en med LS1 motor kjørte bra. Det tok at par runder før jeg skjønte at det der kunne umulg være en 4 cyl motor.
Kenneth Moen kjørte den hvite Skylinen. Det var en GT-S med GT-R motor som hadde blitt kastet sammen på 2 uker. Han er jo i en klasse for seg , spes i alle andre svinger enn langsvingen. Alle som har sett han mellom slaktern og depotsvingen skjønner vel hva jeg mener.
Den orange driftworks S14 var seriøst bra bygd og kjørte bra når jeg tittet på. Om den hadde blitt satt opp for grip kjøring vil jeg tro den kunne satt noen gode rundetider.
Også den utslitte driftfun S13en med LS1 motor kjørte bra. Det tok at par runder før jeg skjønte at det der kunne umulg være en 4 cyl motor.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
syntes det var bra show der jeg. nå er ikke jeg så inne på det norske drifting nivået, men å sammenligne med us of a, og japan (f.eks.) blir litt feil.
mange lovende driftere utpå der. til tross for at det var første treff i år.
DriftWorks SX'n er jo utvikla for drifting, igjennom så lenge jeg har lest om den i JP ihvertfall. var helt rått å se den igjennom s-kurven!!
for de som så kjøringa på slutten. var det bra satsing av en E30 med E36 M3 motor der. han og Moen kan umilig ha noen hemninger....
solbrent og sliten i koste- muskelen. (rundetid på ca. 2 timer...)
mange lovende driftere utpå der. til tross for at det var første treff i år.
DriftWorks SX'n er jo utvikla for drifting, igjennom så lenge jeg har lest om den i JP ihvertfall. var helt rått å se den igjennom s-kurven!!
for de som så kjøringa på slutten. var det bra satsing av en E30 med E36 M3 motor der. han og Moen kan umilig ha noen hemninger....
solbrent og sliten i koste- muskelen. (rundetid på ca. 2 timer...)
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |