Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fredster wrote:....PS ! Årsaken til mitt engasjement er selvfølgelig at jeg selv har behov for et nytt hjullager på høyre side.
Har du fått bestilt deg lager/nav? Hvis ikke så har de fått inn noen få hos mx5parts nå. Det er ikke mange igjen. Pris: ca 88 £. Ellers så fikk jeg seff. en mail fra au2fast dagen etter at jeg bestilte varene fra england om at han hadde nav/lager liggende (lagervare) og at prisen var 500 + mva. Så har du ikke kjøpt deg nav enda så kan det være lurt å høre med au2fast.
Får se hva som skjer etterhvert... har informert hun som eier bilen (min tante), men... veel... orker ikke gå i detaljer.... enden på visa er uansett at hun venter med å gjøre noe med det inntil videre. Dette til tross for at jeg har forklart på en enkel måte (forsøkt i hvertfall) hva konsekvensene kan bli om hun fortsetter å kjøre for lenge.... Hadde det ikke vært for at det er en del kvinnelige eiere her inne (som vet mer om bil enn meg), så ville jeg lirt av meg en liten sjåvinistisk kommentar .
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).