MX-5 GTR -99 mod???
Moderator: Styremedlemmer
-
- 2000 RPM
- Status: Offline
Re: 10th
mener å ha lest , at gtr har grovere stabstag en orginalen. nå er vel gtr`en levert i en go del mindre eksenplar en 10th anniversary så prisene burde ligge på omtrent de same, de kommer litt ann på hva en er ute ettermrinzane wrote:JEg å kjøpte bil av Ole. Grei fyr det, hakke peiling på mx-5 nei...Det vil vel si at gtr er en mindre utstyrt bil en 10th anniversary uten stabstag å 6 trinns kasse? Da er den overprisa.

- Tommen
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 984
Nr 82
Hei jeg har en GTR selv, er nr 82 i rekka 
De felgene er ikke noe spes, de følger orginalt med på alle...

De felgene er ikke noe spes, de følger orginalt med på alle...
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
HERO http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16141
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
her er det jeg har funent ut om GT-R'en iallefall..
Spesialutgave for Sveits(og ikke tyskland) laget kun i noen eksemplarer(usikkert hvor mange), 15mm Eibach senkesett, Torsen diff(vet ikke om dette er standard på alle NB'er men), 17" og 15" felger standard, merkelapper under blinklysene på siden med GT-R logo, samt nummeret klisterlappe på askebegeret, skinn interiør med GT-R logo i nakkeputene, lakkert hardtop og annen frontfanger med grøftelys.
Og ikke alle ble levert med viperstripene are så det er sagt
Det er det jeg har klart å funnet så langt iallefall.
Spesialutgave for Sveits(og ikke tyskland) laget kun i noen eksemplarer(usikkert hvor mange), 15mm Eibach senkesett, Torsen diff(vet ikke om dette er standard på alle NB'er men), 17" og 15" felger standard, merkelapper under blinklysene på siden med GT-R logo, samt nummeret klisterlappe på askebegeret, skinn interiør med GT-R logo i nakkeputene, lakkert hardtop og annen frontfanger med grøftelys.

1999 MX-5 GT-R No.123
Exedy stage 3 clutch, 35mm Eibach senk, 7,25"x17" felger, soppfilter, hardtop, skinn interiør, hvite blinklys og reflekser samt hvit br.lys på bakluke
Exedy stage 3 clutch, 35mm Eibach senk, 7,25"x17" felger, soppfilter, hardtop, skinn interiør, hvite blinklys og reflekser samt hvit br.lys på bakluke
- Tommen
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 984
Interessant info du kommer med. Jeg hører (rykter) at GTR er laget kun i 200stk (ubekreftet da dette er et rykte)FD3S wrote:her er det jeg har funent ut om GT-R'en iallefall..
Senkesettet mitt er av typen Eibach men da justerbart fra 20 til 40mm i følge papirene på sveitsisk skal dette være orginal sett....( men nå kan ikke jeg lese på sveitsisk heller da.. )
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
jeg er den nye, kanskje minst like stolte eieren.. herlig bilI-J-b wrote:er stolt eier av gtr nr22orginalt levert med bilsteindempere,sportsfjerer,gtr emblem på forskjermer,gtr merker i ryggen på skinnseta,aludekor i intriør,numererte med sertefikat,luftinntak i fanger,17"alufelger.gtr`en har ikke vert levert med 6trinskasse.

*1,8l. GT 98mod. (sort)*
R.I.P (Gjenoppstår fra de døde)
2 young to die, 2 fast to live