Posted: 10 Jul 2007, 09:29
En sånn NB coupè hadde vært noe.. Meget pen, den der!
200 + 150, hvis jeg tolker dette rett:Stian wrote:Hva var egentlig storyen på den NB Coupeen? Ble det laget mange av de der for salg i Japan?
Forsåvidt enig i det - men skal man f.eks lage en bil for å kjøre mye på bane har det sine fordeler med fast tak. Sikkerhet, stivhet og aerodynamikk for å nevne noe...StianOppistov wrote:godt de ikkje lagde flere,mx5 skal ha cab..
Velge en annen bil da, feks rx7, eller audi som er bedre til slikt, om man kjøper en god bøyle så er man rimelig sikker skulle eg tro..Stian wrote:Forsåvidt enig i det - men skal man f.eks lage en bil for å kjøre mye på bane har det sine fordeler med fast tak. Sikkerhet, stivhet og aerodynamikk for å nevne noe...StianOppistov wrote:godt de ikkje lagde flere,mx5 skal ha cab..
Huff.. Nå sporer vel denne tråden fullstendig av, men Audi? Hvilken Audi skulle det være? TT? De veier vel nesten 1500kg...StianOppistov wrote:Velge en annen bil da, feks rx7, eller audi som er bedre til slikt, om man kjøper en god bøyle så er man rimelig sikker skulle eg tro..
MX-5 på bane er bra. MX-5 på bane avstiva med hardtop er bedre. MX-5 med ordentlig tak? Über.StianOppistov wrote:Velge en annen bil da, feks rx7, eller audi som er bedre til slikt, om man kjøper en god bøyle så er man rimelig sikker skulle eg tro..