Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Froden wrote:Bildet var greit det, dette ligner landskapet på Valdresflya eller deromkring etter det jeg kan huske, ja. Bra tips med Google Maps, visste ikke at man kan lagre reiseruter der. Synes det er topp at du lager reisebeskrivelse, dette er noe flere burde gjøre. Tror det vil trekke flere folk til forumet.
Mulig det ja. Hjemveien fra Trondheim er jo veldig bra med mye fin natur, spesielt med strålende sol hele veien. Hadde man brukt dobbelt så lang tid som meg så er det nok en flott tur. Det hadde jeg sikkert gjort om jeg hadde selskap. 3 veien oppover er forøvrig også hundre ganger bedre enn E6 i min mening, hvis man skal innom Oslo. Man slipper så mye 60 soner og sånt, må bare passe enda mer på for elger
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black