Page 2 of 2
Posted: 16 Mar 2004, 19:27
by Pacmania
craaash wrote:Nice nice!
Takker for gode svar.
Så det er kun understellet så ble mykere fra 1993? Det skal byttes uansett vil jeg tro!
Noen som har noen dempere som di vil anbefale for en stiv og god tur?

Jeg hører KYB AGX er gode saker..
kyb agx og fjærer fra flyinmiata.. finnes nok ikke så mye stivere oppsett enn det.. Tein flex coliovers eller evt en racingmodell fra Tein hvis det finnes.. eller du kan gå for øhlins oppheng.. Både tein og Øhlins er rimelig dyrt..
Posted: 16 Mar 2004, 19:51
by glaibilenmin
Gule koni coilovers
justerbart både høgde å hardhet
koster 13000 for sette me fjører...
Posted: 17 Mar 2004, 19:42
by craaash
Settet med kyb agx og fjærer fra flyin' miata lukter bra ja

Frister veldig med så enkel og grei justering av hardhet på demperne. Noen som har slike og merker du noe forskjell egentligt? Har lest så mye forskjellig.
Har du gule koni coilovers selv, glaibilenmin? Hvordan er justeringen der?
Hva er forskjellen mellom justebare dempere og nye fjærer, og coil overs.. i kjøre egenskaper og sjokkdemping..?
Posted: 18 Mar 2004, 15:04
by HF-mx5T
jeg har kyb agx, flyin miata fjærer, polyforinger, og whiteline krengningshemmere..
fm fjærene er ca dobbelt så stive som orginal fjærer, og mye stivere enn feks eibach....
Posted: 18 Mar 2004, 15:13
by HansT
HF-mx5T wrote:fm fjærene er ca dobbelt så stive som orginal fjærer, og mye stivere enn feks eibach....
Har du handlet nyrebelte også

Posted: 18 Mar 2004, 15:37
by HF-mx5T
neeida..
men faktisk, med tokico demperne som satt der før så var ikke bilen spesiellt stiv synes jeg da..
men var ganske presis og fin. selv på 14" vinterhjul.
med de små hjula så kjentes gamle golf rallyen fastere ut

Posted: 19 Mar 2004, 20:32
by glaibilenmin
Nei har ikke det...
men skal ha...