Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hehe, skal blinke litt med lysa om jeg møter deg Kjører en grønn mazda 626 for tiden så om en sånn bliker og vinker så er det nok meg Skal nedover i mårra Jobber på pizza ekspressen ved bratte bakke i helgene
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, Sølv med svart softtop og egentlig samme som den rød
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, rød med svart tak
hmm... Kansje jeg skal ta meg en tur og si hei da. Spurs om jeg husker det da hehe. Må ha litt bensin i morgen samma hva så vi får se hva dette hue husker
Blå MX5 98mod, senket og ruller på 18" felger, ILM dobbel bakpotte. Bomex styling pågår. 2x12" "subbær". Medlem 669
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Larserik og Midget77, vi må nesten få fikset noe ettervert. Hilser på Midget77 i ny og ned når jeg ser han, men liksom ikke blitt noe annet enn noen vink og blink.
Når skal du jobbe i morgen da Martin-san?
Blå MX5 98mod, senket og ruller på 18" felger, ILM dobbel bakpotte. Bomex styling pågår. 2x12" "subbær". Medlem 669
Det håper jeg også! Lyst til å spare til en Nb, men det er fryktelig dyrt for en 18 åring hvertfall siden bilkjøp er noe jeg må bruke mine egne penger på xD Er heldigvis ingen bortskjemt liten bærumsgutt bortsett fra at da hadde jeg kanskje fått en nb da..
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, Sølv med svart softtop og egentlig samme som den rød
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, rød med svart tak
Men hvem eier den senka na'en jeg så ved Kråkerøy rådhus ved tolv-ett tida i dag (fredag) Den hadde lite skilt forran, og en ung gutt inni.
Mr.hvaler vet heller ikke hvem det er.
Legger forresten ut en egen tråd om det..
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover